« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۱۹۱۵
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۰:۳۸
همزمان با یوم الله 22 بهمن؛
فرماندار بهمئی ؛ همزمان با یوم الله 22 بهمن و بعد از شرکت در مراسم راهپیمایی 22 بهمن ، به منظور پیگیری و رفع مشکلات مناطق روستایی به میان مردم روستاهای دور اُفتاده رفت.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف از بهمئی ؛فرماندار بهمئی که از اولین روزهای آغاز به کار خود در این مسئولیت ، تاکنون برای چندین بار در تمامی مراکز بخش ها ، دهستان ها و بیشتر روستاهای دور و نزدیک حضور پیدا کردند ، امروز هم همزمان با یوم الله 22 بهمن و بعد از شرکت در مراسم راهپیمایی 22 بهمن ، به منظور پیگیری و رفع مشکلات مناطق روستایی به میان مردم روستاهای دور اُفتاده رفت.


علی محمدی در ابتدا به انتقادات مردم از ارائه نشدن خدمات در گذشته گوش دادند و سپس از مردم مناطق مختلف هم پیشنهادات و توصیه هایی را دریافت کردند.


در این برنامه ها و سفر ها به مناطق مختلف روستایی ، مردم از وضعیت نامناسب راهها ، کمبود و یا نبود آب ، قطعی مکرر برق و آسیب رساندن به تجهیزاتشان ، نبود اینترنت ، قطعی مکرر تلفن همراه و ثابت ، وضعیت نامناسب مخابرات در نقاط مختلف شهرستان ، عدم توجه به روستاها و مناطق دوراُفتاده ، مشکلات عشایر ، توزیع غیرعادلانه آرد و کود شیمیایی ، کیفیت نامطلوب نان در نانوایی ها ، گرانفروشی در بازار شهر و روستاها ، ترویج فرهنگ های نامناسب غیربومی ، حق و حقوق مردم از حوزه نفتی ، مشکلات ورزشکاران و چندین مورد دیگر سخن گفتند.


علی محمدی فرماندار بهمئی هم ابراز اُمیدواری کرد که با شکل گیری و ساماندهی وضعیت ادارات شهرستان ، مشکلات پیش رو ، یکی پس از دیگری برطرف خواهد شد.


محمدی فرماندار بهمئی ، کوتاهی در خدمت رسانی به مردم را اَمری غیر انسانی و ناپسند برشمرد و گفت : بررسی و رفع مشکلات مردم در حوزه های مختلف در اولویت کاری بنده خواهد بود و در این زمینه هیچ سهل انگاری پذیرفتنی نیست.


در سفر به مناطق مختلف حوزه کفش کنان و برزیون فرماندار بهمئی پای درد دل مردم این دیار نشست و گفت : تک تک مشکلات و خواسته های ضروری مردم این منطقه را پیگیری خواهد کرد.


چند روز پیش مردم ده بنار از بخش سرآسیاب یوسفی هم در حضور فرماندار خواستار رسیدگی به مشکلات و وضعیت روستاهای این منطقه از جمله توزیع عادلانه آرد و کودشیمیایی شدند که فرماندار بهمئی قول پیگیری و رفع مشکل دادند.


در این مدت یکی از مشکلات اساسی مردم بخش سرآسیاب یوسفی ، مشکلات دریاچه برم الوان بود که فرماندار بهمئی تاکنون برای همکاری با مردم و رفع مشکل ، چندین بار به این منطقه سفر کردند و ضمن حمایت از کشاورزان و مالکان منطقه پای درد دل آنها نشستند تا گرهی از مشکاتشان بگشایند.


مناطق حوزه نفتی کت هم که سالهای سال مشکلاتی در زمینه چاه های نفتی و بکارگیری نیروهای بومی و همچنین مشکلات شدید مخابراتی ، آنتن دهی تلفن همراه و نبود اینترنت و قطعی برق دارند از فرماندار شهرستان بهمئی خواستند که گره گشای مشکلات آنان باشد.


یکی از مناطقی که طی ماههای گذشته چندین بار میزبان فرماندار و مسئولان شهرستان بهمئی بود و تاکنون به این منطقه کمتر اهمیت داده میشد ، منطقه گنبدبردی در حوزه کت در شهرستان بهمئی  بود که مشکلات منابع طبیعی و برخی از مشکلات مرزی هم گربیانگیر این اهالی شده بود که تاکنون با حضور چندین باره  علی محمدی فرماندار بهمئی نتایج مثبتی حاصل شد.


مردم بخش ممبی و حوزه رود تلخ که از نبود امکانات لازم ، عدم توجه به روستاها ، قطعی مکرر برق ، وضعیت نامناسب آنتن دهی تلفن همراه و اینترنت به شدت انتقاد داشتند هم درخواست های متعددی داشتند که فرماندار بهمئی ابراز امیدواری کرد با همکاری مردم منطقه ، مسئولان ، مدیران ادارات و منسجم نمودن کارها و اُمورات بخشداری در این منطقه مشکلات موجود مرتفع شود.


لازم به ذکر است که در اقدامی کم سابقه در کمتر از یک ماه گذشته بیش از 20 نفر از مسئولان اُستانی ، مدیران کل ، معاونین اُستاندار ، اُستاندار محترم کهگیلویه و بویراحمد با درخواست فرماندار بهمئی برای پیگیری و رفع مشکلات مردم در نقاط مختلف این شهرستان حضور پیدا کردند.


و موضوع رسیدگی به مشکلات مردم و سفر به روستاها و مناطق دور و نزدیک و توجه جدی به اُمور شهری ، امری است که از سوی فرماندار بهمئی همچنان ادامه دارد...



مسلم مختاری خبرنگار و نماینده صداوسیما
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: