« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۱۹۱۷
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۸:۲۴
یاداشت به قلم امیررضادلشاد فعال فرهنگی اجتماعی؛
راهپیمایی22بهمن 1400 مشت محکم دیگری بود بردهان یاوه گویان و مستکبرین جهان و همه کسانی که سعی دارند دستاوردها و خدمات نظام مقدس اسلامی را کوچک بشمارند اما این حضور باشور وشعور ملت شریف ایران همه نقشه های دشمنان و توطئه گران را نقش بر آب کرد....
پایگاه خبری آوای رودکوف-امیررضا دلشاد:دیروز شاهد سیل خروشان مردم همیشه در صحنه کشورمان وهمچنین استان کهگیلویه وبویراحمد بودیم که بار دیگر نشان دادند که بیش از پیش وفادار به ارمانهای انقلاب هستند،باردیگر نشان دادند با همه مشکلات معیشتی و معضلات موجود حامی و پشتیبان انقلاب و رهبری هستند.

این حضور کم نظیر مردم شهید پرور و ولایتمدار، ظهور وتجلی گاه وحدت،عشق و غیرت ملی و دینی بود. حضوری که تلنگری بود به برخی از مسئولان که قدر این مردم همیشه در صحنه و آگاه وبصیر را بدانند و  برای بهبود مشکلات آنها تلاش و برنامه ریزی بیشتری کنند.

 حضور پرشورونشاط کودکان دهه نودی و دهه های بعد انقلاب باوجودی که امام امت و بنیان گذار انقلاب را ندیدند، امید دهنده ونویدبخش این بود که راه و روش امام را میدانند و با قدرت هرچه تمام تر این راه را ادامه میدهند.

راهپیمایی22بهمن 1400 مشت محکم دیگری بود بردهان یاوه گویان و مستکبرین جهان و همه کسانی که سعی دارند دستاوردها و خدمات نظام مقدس اسلامی را کوچک بشمارند اما این حضور باشور وشعور ملت شریف ایران همه نقشه های دشمنان و توطئه گران را نقش بر آب کرد.

همه شبکه های معاند و رسانه های بیگانه در این مدت تمامی فعالیت های خود رابه تزریق جو ناامیدی در بین مردم و عدم حضور در راهپیمایی چهل وسومین سالگرد انقلاب شکوهمند اسلامی سوق دادند ولی بازهم همچون گذشته مردم بصیر ایران با تدابیر حکیمانه مقام معظم رهبری مهر باطلی بر اهداف پلید و افکار ضد دینی دشمنان اسلام و انقلاب زدند.

پس با این همه اوصاف از دولت انقلابی که امید مردم  ایران هست انتظارداریم قدر این پشتیبانی وحمایت عظیم مردم  را بدانند واز فرصتهای پیش رونهایت استفاده را برای توسعه معیشت مردم انجام دهد.

عمده وغاطبه شرکت کنندگان امروز افرادی بودند که شاید از نظر مالی در سطح متوسط و پایین بودند اما با این حرکتشان نشان دادند که این مشکلات علاوه براینکه باعث دلسردی به ارمان های امام وانقلاب نمیشود بلکه بیش از پیش در این راه قدم انها را استوارتر خواهد کرد زیرا این انقلاب همان انقلابی هست که در بهمن 57با دست خود رقم زند و حکومت طاغوتی را کنار زدند.

در پایان:
بیگانه صفت خانه خراب است امروز
هر توطئه و نقشه که دشمن بکشد
از لطف خدا نقش بر آب است امروز


نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۲
مهدی پارسیان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۲۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۳
0
0
به امید نابودی تمامی دشمنان و خسته نباشید خدمت جناب دلشاد عزیز♥
دلی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۱۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۳
0
0
درود بر امیر رضا مرد بزرگ آینده دار
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: