« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۱۹۲۳
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۸
فرمانده انتظامی شهرستان بهمئی خبر داد؛
فرمانده انتظامی شهرستان بهمئی از اجرای مرحله چهارم طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و پاکسازی نقاط آلوده وجرم خیز در این شهرستان خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف از بهمئی ؛سرهنگ فرزین جمشیدی فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بهمئی از اجرای مرحله چهارم طرح ارتقاء و امنیت اجتماعی در این شهرستان خبر داد و گفت: با مشارکت یگان های انتظامی این شهرستان مرحله چهارم طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و پاکسازی نقاط آلوده وجرم خیز در سطح شهر با هماهنگی مرجع قضایی به مرحله اجرا درآمد.


وی افزود: این طرح با مشارکت بیش از ۶۰ نیروی پلیس در قالب ۱۰ تیم عملیاتی برگزار شد.


سرهنگ جمشیدی تصریح کرد: با برگزاری گشت‌ها و تور‌های بازرسی در ورودی‌ و خروجی‌ شهر لیکک به شهرستان ها و استان های همجوار از وسایل نقلیه و خودرو‌ها بازرسی خواهد شد و با رانندگان متخلف نیز برخورد می‌شود.

 
فرمانده انتظامی شهرستان بهمئی افزود: در این طرح جمع آوری سلاح‌های غیرمجاز و کنترل و برخورد با اراذل و اوباش در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.


سرهنگ جمشیدی گفت: با حضور نیروهای انتظامی و همراهی دستگاه قضائی طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در بهمئی آغاز شد و تا حالا ۴ مرحله در سطح شهرستان اجراء شد.


وی خاطر نشان کرد؛ این طرح در سطح شهرستان تا اوایل سال جدید ادامه خواهد داشت که در این طرح با مخلان امنیت ، برهم زنندگان نظم عمومی ، اراذل و اوباش و افرادی که به روش های مختلف سعی در بر هم زدن نظم عمومی جامعه دارند برخورد جدی و قاطع می‌شود.

 
فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بهمئی با اشاره به اینکه با حمل کنندگان و دارندگان سلاح‌های سرد و گرم شامل سلاح های مجاز و غیر مجاز و رانندگانی که برای مردم ایجا مزاحمت می‌کنند قاطعانه برخورد می شود ادامه داد: ماموران در این طرح مقادیری سلاح سرد کشف ، مقادیری اموال سرقتی ضبط ، ۴ دستگاه خودرو متخلف توقیف ، کشف ۲ قبضه سلاح گرم و کشف ۵۰ فشنگ، کشف ۴۳ قبضه سلاح سرد، تذکرات پلیس ۶۸ مورد، تذکرات راهنمایی و رانندگی ۴۷ مورد می باشد و  پیش از ۳۹ مورد خودروی شیشه دودی هم اعمال قانون شدند.


سرهنگ جمشیدی فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بهمئی در پایان گفت: نیروی انتظامی برای نا امن کردن جامعه برای متخلفان و قانون شکنان همواره تلاش می‌کند و هرگونه اقدام برای برهم زدن نظم و آسایش عمومی با برخورد سریع و قاطع پلیس همراه خواهد بود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: