« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۱۹۲۶
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۶
سعید آتشبار فعال فرهنگی و عدالتخواه؛
نماینده محترم شهرستان کهگیلویه ی بزرگ، حدوداً ۲۲ سال است که نماینده مجلس است، یعنی ۵ دوره کامل و دوسال اخیر‌، آیا ۵ بار با مردم و رسانه ها نشست داشته اند و با آن ها صحبت کرده اند، و صریح و شفاف در معرض مستقیم فعالین و نخبگان و اهالی رسانه قرار گرفته اند؟؟؟
 پایگاه خبری آوای رودکوف:سعید آتشبار فعال فرهنگی و عدالتخواه استان کهگیلویه و بویراحمد در یاداشتی خطاب به نمایندگان استان نوشت:چرا شفاف نیستید؟
 
 
متن کامل این نامه به شرح زیر است:
 
بسم الله الرحمن الرحیم
نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی
و بطور خاص نمایندگان هم استانی در استان کهگیلویه و بویراحمد 
 
۲۲ بهمن سه سال پیش، یعنی ۱۳۹۷ بیانیه گام دوم که به مثابه ی یک مانیفست و چراغ راهی برای چله ی دوم و راه ناتمام انقلاب اسلامیست، منتشر شد.
 
شما وکلای مردم استان کهگیلویه و بویراحمد در مجلسی حاضر هستید که موسوم به مجلس انقلابیست، لذا دو نکته را بر اساس این عنوان خدمتتان عرض می کنم:
 
۱. از اسفند ۹۸ تا بهمن ۱۴۰۰ حدود دو سوم عمر حضور شما در مجلس مقارن است با طی عمر دو سوم بیانیه ی گام‌دوم انقلاب.
 
لطفا بفرمائید برای تحقق ابعاد گوناگونی از بیانیه که می تواند در مجلس انقلابی در قالب تقنین قوانین و نظارت بر عملکرد دستگاه ها و جلوگیری از فساد و تحقق عدالت مصروف گردد، چه اقداماتی انجام داده اید؟؟
 
عملکردتان برای تحقق مهمترین سندنرم افزازی جمهوری اسلامی که توسط امام جامعه طراحی شده است،چیست؟
 
۲. مجلس یازدهم با شعار شفافیت از ملت رای گرفت.
 
لطفا بفرمایید:
 
۲_۱: از ابتدای شروع بکار در مجلس، چند جلسه ی حضوری با توده های مختلف مردم برگزار کردید و گزارش شفافی از عملکردتان در مجلس و نقشتان در تصویب و یا رد پیشنهادها و لوایح، و یا طرح سوال و تذکر و یااینکه بطور کلی در صحن مجلس چه اتفاقاتی در حال جاری شدن است، برگزار کردید؟
 
نقل است مرحوم مدرس " ره" که نماینده ای مردمی و ساده زیست وبه معنای حقیقی کلمه وکیل ملت بود، از مجلس که برمی گشت برای کاسب محل گزارشی از فعالیت های روزانه اش تحویل می داد!!!
 
آیا شما در این یک مورد، یک درصد به مدرس شباهت دارید؟!!
 
۲_۲: در راستای عمل به شعار مجلس یازدهم، یعنی شفافیت، چند جلسه در نشست حضوری و شفاف، سوالات و انتقادات اهالی رسانه و کنشگران اجتماعی را پاسخ دادید؟؟
 
بعنوان مثال نماینده محترم شهرستان کهگیلویه ی بزرگ، حدوداً ۲۲ سال است که نماینده مجلس است، یعنی ۵ دوره کامل و دوسال اخیر‌، آیا ۵ بار با مردم و رسانه ها نشست داشته اند و با آن ها صحبت کرده اند، و صریح و شفاف در معرض مستقیم فعالین و نخبگان و اهالی رسانه قرار گرفته اند؟؟؟
 
پاسخ معلوم است. یک افتضاح و فاجعه ی سیاسی و رخدادی ناهمگون با رکن رکین جمهوریت و آرمان های نظام و دقیقا برخلاف روح حاکم بربیانیه گام دوم!!
 
۲_۳: شعار شفافیت یعنی شما نمایندگان لیست اموال، دارایی ها، املاک و تمام سرمایه ها و حقوق و موجودی حساب های بانکی تان را شفاف اعلام کنید!!
 
چرا این کار را نمی کنید؟؟
 
چرا با مردم شفاف رفتار نمی کنید؟؟
 
چرا فرمایشات رهبری در این موارد را عمل نمی کنید؟؟
 
سعید آتشبار_ دبیر قرارگاه توسعه ی منطقه ای پیشرفت و عدالت" استان کهگیلویه و بویراحمد"، فعال فرهنگی و عدالتخواه"
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: