« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۱۹۳۲
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۶
به مناسبت میلاد امام علی (ع) و روز بزرگداشت مقام پدر انجام شد؛
جمعی از مسولان لنده با حضور فرزندان شهدا و به مناسبت میلاد امام علی (ع) و روز بزرگداشت مقام پدر ، با حضور بر مزار شهداشهرستان، با نثار گل و قرائت فاتحه، ضمن ادای احترام به مقام شامخ این شهدا، با آرمان‌های شهدای والامقام تجدید میثاق نمودند.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آوای رودکوف از لنده ؛ امام جمعه، فرماندار ، رئیس اداره تبلیغات اسلامی و کارکنان حوزه‌های مختلف اداری با حضور فرزندان شهدا  به مناسبت میلاد امام علی (ع) و روز بزرگداشت مقام پدر ، با حضور بر مزار شهداشهرستان، با نثار گل و قرائت فاتحه، ضمن ادای احترام به مقام شامخ این شهدا، با آرمان‌های شهدای والامقام تجدید میثاق نمودند.


ساماندهی تصویر شهدا

حجت‌الاسلام سید هدایت محمودی اصل در این مراسم با تبریک میلاد مسعود آقا جواد الائمه و امیرالمؤمنین علی (علیه السلام) گفت:سعادت پیدا کردیم در جوار تربت پاک شهیدان جمع شویم و در معیت فرزندان عزیز شهدا و جمعی از مسئولین یاد شهدای والامقام را گرامی بداریم.

وی افزود:در خصوص چندین نفر ،تعبیر پدر به کار رفته است، کسی که عامل تولد انسان است ،کسی که در امر ازدواج و تشکیل خانواده کمک کند و در خصوص معلم ،که گاهی تعبیر به پدر می شود، اما پیامبر و امام علی ع پدران امت هستند.

امام جمعه لنده تاکید کرد:بعد از پیامبر و امیرالمؤمنین امروز حجت خدا صاحب الزمان(عج) حق پدری بر ما دارد و به شدت امت جدش را دوست دارد و دنبال این است که بیدار باشیم و تربیت دینی شویم.

حجت السلام محمودی اصل گفت:قرار بود فرزندان شاهد در روز ولادت امام علی (ع) در صدد اجرای برنامه ای در راستای پدران آسمانی باشند، اما مثل همه اقشار جامعه به مصوبات ستاد کرونا احترام گذاشتند و وقتی که آن برنامه تعطیل شد ،گفتند که از فیض یاد پدران و حضور در جوار قبور مطهر آنها بی بهره نباشیم.


رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان لنده در پایان گفت:تصاویر شهدا در سطح خیابان آفتاب زده شدند و به نوعی جسارت به شهداست و از سرپرست شهرداری و شورای شهر خواست ساماندهی تصویر شهدا را در  دستور کار خود قرار بدهند.


شورای شهر با توجه به‌ نارضایتی مردم، سریعتر  شهردار را تعیین کنند 

در ادامه فرماندار شهرستان لنده با تبریک میلاد امام علی علیه السلام گفت:هر آنچه که ما داریم ثمره مجاهدت ها و جانفشانی شهداست.

وی افزود:شهدا مظهر غیرت دینی و حساس نسبت به احکام دین و تبعیت از ولایت فقیه بودند و شناخت کامل و دقیقی نسبت به راهی که انتخاب کردند داشتند.

جلال دانش در ادامه گفت:شهدا به دنیا دلبستگی نداشتند و هجمه هایی که از طرف برخی افراد مغرض و نادان و رسانه های دشمن علیه سپاه و برخی شخصیت های ما می شود، به خاطر زدن ریشه ارزشهاست.

فرماندار شهرستان لنده گفت:گلزار مقدس شهدا باید به یک مرکز فرهنگی تبدیل شود و بنیاد علوی با همه کارهای خوبی که در شهرستان انجام داده قول دادند مبلغ ۷۰میلیون به این امر کمک نماید و شورای اسلامی و سرپرست شهرداری  و بنیاد شهید هم همکاری نمایند.

 جلال دانش در پایان از شورای محترم شهر خواست با توجه به‌ نارضایتی مردم، سریعتر  شهردار را تعیین کنند و این موضوع بیش از این به درازا نکشد و تا قبل از عید تابلوها و تصاویر شهدا را در سطح شهر ساماندهی کنند.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: