« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۱۹۳۵
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۴
همزمان با میلاد با سعادت حضرت علی (ع) و روز پدر انجام شد؛
محمدی فرماندار بهمئی در این دیدار گفت :کشور ما امنیت و اقتدار خود را مدیون شهدایی است که جان و مال و خانواده خود را در راه حفظ تمامیت ارضی و مملکت و دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی تقدیم نظام کردند.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف از بهمئی؛ صبح امروز سه شنبه همزمان با میلاد با سعادت حضرت علی (ع) ، روز پدر، فرزندان شهدای شهرستان بهمئی با حضور در فرمانداری این شهرستان و دیدار با علی محمدی فرماندار بهمئی به بیان برخی خواسته های عمومی و پیشنهادات پرداختند. 


فرماندار بهمئی، در این دیدار ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای این شهرستان و تقدیر از  خانواده های آنان که همواره در راه نظام و انقلاب و آرمانهای امام راحل (ره) گام برداشتند گفت: کشور ما امنیت و اقتدار خود را مدیون شهدایی است که جان و مال و خانواده خود را در راه حفظ تمامیت ارضی و مملکت و دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی تقدیم نظام کردند.


علی محمدی در این نشست با تاکید  بر رفع مشکلات عمومی مردم و همکاری فرزندان شهدا، تحصیل کردگان، جوانان و قشرهای مختلف افزود: با برنامه ریزی های صورت گرفته اقدامات لازم در راستای رفع مشکلات، ساماندهی وضعیت شهرستان و توجه هر چه بیشتر به مناطق مختلف صورت خواهد گرفت. 


در این دیدار فرزندان شهدا از زحمات و پیگیری های فرماندار جوان و پر تلاش شهرستان تقدیر و تشکر کردند و خواستار پیگیری مجدانه در زمینه مشکلات متعدد شدند. 


سید وحید چام پور رئیس کانون مداحان شهرستان، فعال فرهنگی ، محمد جهان نژاد فرزند شهید و خانم درخشان در این دیدار به بیان دیدگاههای خود پرداختند. 


شهرستان بهمئی ۱۲۶ شهید به نظام و انقلاب تقدیم کرده است. 


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: