« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۱۹۵۰
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۱:۵۰
یک نماینده مجلس خبر داد:
نماینده مردم تبریز در مجلس از سفر احمدی‌نژاد به اجلاس سالانه مجمع جهانی اقتصاد در داووس سوئیس خبر داد.
متن پیش رو در پارسینه منتشر شده و انتشار آن به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست.

پایگاه خبری آوای رودکوف:نماینده مردم تبریز در مجلس از سفر احمدی‌نژاد به اجلاس سالانه مجمع جهانی اقتصاد در داووس سوئیس خبر داد.


احمد علیرضابیگی نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی یکی از نمایندگان نزدیک به محمود احمدی‌نژاد رئیس‌جمهور سابق ایران که مدتی قبل در جریان سفر به ترکیه در جمع همراهان رئیس‌جمهور اسبق ایران بود، در رابطه با این سفر، گفت: سفر اخیر آقای احمدی‌نژاد با دعوت دانشگاه بیکنت ترکیه اتفاق افتاد، این دانشگاه یک دانشگاه فنی و تکنیکی است و در این دانشگاه به واسطه تلاش‌های آقای احمدی‌نژاد در حوزه عمران، زیرساخت‌ها و تامین مسکن چه در دوره شهرداری و چه در دوره ریاست‌جمهوری انجام می‌شود و همینطور با توجه به اینکه ایشان اکنون استاد تمام دانشگاه علم و صنعت هستند؛ به ایشان مدرک یا عنوان دکترای افتخاری این دانشگاه اهداء شد. 

علیرضابیگی در پاسخ به اینکه «آیا سفر‌های خارجی احمدی‌نژاد ادامه خواهد داشت و آیا برنامه‌ریزی روشنی در این زمینه وجود دارد؟»، گفت: با توجه به دعوتی که از ایشان صورت گرفته آقای احمدی‌نژاد در اجلاس داووس شرکت خواهد کرد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: