« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۱۹۵۱
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۲
گزارش؛
امروزه اشراف اطلاعاتی پلیس بهمئی به اندازه ایست که اگر افراد شرور جرمی مرتکب شده و از شهرستان نیز خارج شوند بازهم تحت رصد و کنترل قرار دارند و در نهایت نیز دستگیر خواهند شد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف از بهمئی ؛ در پی گلایه های مردمی نسبت به مناطقی از شهرستان بهمئی که در آن نا امنی هایی گزارش شده و مردم اظهار نارضایتی می نمودند خبرنگار ما طبق تحقیقات خود ، دریافت کرد که هیچ منطقه ای از شهرستان بهمئی ناامن نیست و پلیس مقتدر نبض شهرستان را در اختیار دارد.

آنچه این روزها ملموس است این واقعیت است که ؛دوره مماشات و کنار آمدن با اشرار و ارازل به پایان رسیده و پلیس تمام رفتار و حرکات آنها را رصد می کند.

امروزه اشراف اطلاعاتی پلیس بهمئی به اندازه ایست که اگر افراد شرور جرمی مرتکب شده و از شهرستان نیز خارج شوند بازهم تحت رصد و کنترل قرار دارند و در نهایت نیز دستگیر خواهند شد.


دوران قدرتنمایی اشرار به سر آمده و مردم هم دیگر این حرکات را برنمی تابند، رفتار ارازل در تیررس نگاه پلیس قرار دارد و بهتر است بدانند اگر دست از پا خطا کرده و بخواهند امنیت جامعه و مردم را با اخلال روبرو کنند برخورد سخت و پشیمان کننده ای در انتظارشان خواهد بود.

 همچنین به تعامل بسیار خوب پلیس و دستگاه قضائی اشاره ای کنیم و با معرفی آنها به عنوان بال های امنیت آفرین جامعه، مجرمان و اشراری که توسط پلیس دستگیر می شوند، احکام لازم متناسب با جرم نیز از سوی مراجع قضائی برای آنها صادر می شود.

شهرستان بهمئی هیچ نقطه امنی برای اشرار و مجرمان در شهرستان وجود ندارد، خود آنها هم به این نتیجه رسیده اند که شهرستان بهمئی جای شرارت و بی نظمی نیست و دیر یا زود در چنگال قانون گرفتار و به سزای عمل خود خواهند رسید.

با حضور شبانه روزی و پر رنگ و اثرگذار عبدالله حبیبی منش دادستان جوان و انقلابی و با تلاش شبانه روزی و حضور میدانی سرهنگ فرزین جمشیدی فرمانده نیروی انتطامی شهرستان بهمئی و برخورد های قاطع این دو عزیز با ارازل اوباش می توان به جرت گفت که هیچ منطقه ای نا امن که ارازل اوباش در سطح آنها منطقه دست به هر گونه جرم بزنند نیست و تمام مناطق پاک هستند.

گفته میشود تا حالا ۴ مرحله طرح ارتقاء و امنیت اجتماعی در سطح شهرستان بهمئی برگزار شد که اثرات خوبی بر ازارل اوباش و جمع آوری سلاح های سرد و گرم داشت.


آمار ها و برخورد ها و دستگیری های  این چهار مرحله را می توان به شرح زیر مطالعه کرد:

این طرح ها با مشارکت بیش از ۶۰ نیروی پلیس در قالب ۱۰ تیم عملیاتی برگزار شد.

 مرحله اول  با حمل کنندگان و دارندگان سلاح‌های سرد و گرم شامل سلاح های مجاز و غیر مجاز و رانندگانی که برای مردم ایجا مزاحمت می‌کنند قاطعانه برخورد می شود ماموران در این طرح مقادیری سلاح سرد کشف ، ۳ نفر سارق دستگیر ، مقادیری اموال سرقتی ضبط ، چند نفر متهم تحت تعقیب فراری دستگیر ، ۳ دستگاه خودرو توقیف ، بیش از ۱۰۰ خودروی شیشه دودی هم اعمال قانون شدند.

مرحله دوم در راستای تامین آسایش و آرامش عمومی جامعه، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در شهرستان بهمئی با مشارکت ۶۰ نیروی پلیس‌ در قالب ۶ تیم ،با حضور و نظارت دادستان به اجرا گذاشته شد.

مرحله سوم؛ ماموران در این طرح مقادیری سلاح سرد کشف ، مقادیری اموال سرقتی ضبط ، ۶ دستگاه خودرو متخلف توقیف ، کشف ۲ عدد اشک آور غیر ، بیش از ۵۰ خودروی شیشه دودی هم اعمال قانون شدند ماموران در سطح شهرستان طی بررسی‌های اطلاعاتی و میدانی با اقدامات غافلگیرانه و ضربتی موفق به دستگیری ۶ نفر در این خصوص شدند.

مرحله چهار: با حمل کنندگان و دارندگان سلاح‌های سرد و گرم شامل سلاح‌های مجاز و غیر مجاز و رانندگانی که برای مردم ایجا مزاحمت می‌کنند قاطعانه برخورد می‌شود.ماموران در این طرح مقادیری سلاح سرد کشف، مقادیری اموال سرقتی ضبط، ۴ دستگاه خودرو متخلف توقیف، کشف ۲ قبضه سلاح گرم و کشف ۵۰ فشنگ، کشف ۴۳ قبضه سلاح سرد، تذکرات پلیس ۶۸ مورد، تذکرات راهنمایی و رانندگی ۴۷ مورد می‌باشد و پیش از ۳۹ مورد خودروی شیشه دودی هم اعمال قانون شدند.

گفته میشود به زودی مرحله پنجم در سطح شهرستان با مشارکت نیروی انتظامی و با حضور و نظارت دادستان جوان و همیشه در صحنه شهرستان بهمئی به اجرا گذاشته میشود‌.


گزارش از ساسان خوبی زاده
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: