« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۱۹۵۷
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۵
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کهگیلویه و بویراحمد؛
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کهگیلویه و بویراحمد از بی‌توجهی نسبت به اجرای درست شیوه‌‌نامه‌های بهداشتی انتقاد کرد و گفت: با عادی‌انگاری جان مردم به‌ویژه کودکان به خطر نیفتد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف از یاسوج ؛سید جواد هاشمی‌مهر در نشست استانی ستاد مقابله با کرونا در کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: اجرای دقیق‌تر شیوه‌نامه‌های بهداشتی با افزایش مبتلایان در سویه اُمیکرون ضروری است.


 معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: در راستای کاهش بیماری امیکرون تشریح، تبیین و اجرای مصوبات ملی و استانی مورد توجه جدی قرار بگیرد.

هاشمی‌مهر به ضرورت اجرای دقیق‌تر رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی به‌ویژه استفاده از ماسک و پرهیز از حضور در تجمع‌ها، تأکید کرد و افزود: با توجه به شیوع گسترده سویه ششم کرونا با نام اُمیکرون از مردم عزیز استان تقاضا داریم که هرچه سریع‌تر نسبت به تزریق دوز سوم واکسن، اقدام کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد، اثرگذاری رسانه در آگاهی‌بخشی به مردم در خصوص امیکرون را مهم دانست و تصریح کرد: طبق پیش‌بینی‌های ستاد مقابله با کرونای استان و ستاد ملی، این سویه شدت می‌گیرد.

هاشمی‌مهر به تبیین مخاطرات سویه اُمیکرون برای مردم تأکید کرد و گفت: مسئولان مربوطه در حوزه‌های مختلف برای آگاهی‌بخشی به مردم و اطلاع‌رسانی در خصوص رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی و مخاطرات شیوع بیماری اقدام کنند.

وی با تأکید بر اینکه مردم استان خطر اُمیکرون را جــدی بگیرند، نسبت به عادی‌انگاری و غالب شدن سویه اُمیکرون در استان هشدار داد و اضافه کرد: همه ملزم به رعایت دستورالعمل‌ها و مصوبات ستاد کرونا در شرایط همه‌گیری این بیماری هستیم.

هاشمی‌مهر با تذکر اینکه جان مردم و به‌ویژه کودکان با سهل‌انگاری در عدم رعایت اصول بهداشتی در خطر قرار نگیرد، ابراز داشت: رعایت پروتکل‌های بهداشتی در ادارات، بازار و به‌طور کلی در سطح جامعه پایین آمده و در این راستا لازم است متولیان امر تمهیدات و ملاحظات لازم را اتخاذ و اجرایی نمایند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری با بیان اینکه تزریق دز سوم واکسن کرونا نقش مهمی در جلوگیری از امیکرون دارد گفت: کاهش ابتلا، بستری‌ها و فوتی‌ها با تزریق دز سوم واکسن کرونا و رعایت پروتکل‌های بهداشتی میسر است.

هاشمی با اشاره به اینکه رنگ‌بندی برخی از شهرستان‌ها از لحاظ وضعیت کرونایی تغییر کرده است، ابراز داشت: علائم امیکرون با سرماخوردگی خیلی شبیه است بنابراین خانواده‌ها به‌خصوص والدین دانش‌‌آموزان هرگونه علائم سرماخوردگی را جدی بگیرند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین