« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۱۹۸۷
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۰:۱۶
‌فرمانده سپاه فتح عنوان کرد:
فرمانده سپاه فتح استان از ضرورت تشکیل قرارگاه رسانه ای جهاد تبیین در سازمان بسیج رسانه استان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف  از یاسوج؛سردار حمید خرم دل؛ فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد از سازمان بسیج رسانه استان کهگیلویه و بویراحمد بازدید نمود.


در این بازدید سرگرد پاسدار فخرالدین رضایی مسئول سازمان بسیج رسانه استان گزارشی از عملکرد این سازمان که با همکاری کانون بسیج رسانه یاسوج برگزار شده است را ارائه داد.  

وی برگزاری کارگاه های آموزشی، آموزش سواد رسانه، برگزاری مسابقات و جشنواره های مختلف در حوزه رسانه، برگزاری نشست های اخلاق در رسانه، برگزاری نشست های بصیرتی و مودت با اصحاب رسانه و اجرای برنامه های خدماتی، فرهنگی و ورزشی را از مهمترین اقدامات بسیج رسانه در استان نام برد. 

در ادامه سرهنگ پاسدار جمشید ارسلان جو مسئول بسیج اقشار و متخصصین سپاه فتح با بیان اینکه ۲۰ قشر بسیج در سپاه استان فعالیت می کنند، گفت: اقشار عمومی و متخصص سپاه فتح در چند سال اخیر اقدامات بسیار خوبی در رویدادها و مناسبت های مختلف داشته اند که در سال جدید نیز این اقدامات با قوت ادامه خواهد داشت. 

سرهنگ ارسلان جو عملکرد بسیج رسانه استان را مطلوب عنوان کرد و افزود: در دو سه سال اخیر جهش بسیار خوبی در سازمان بسیج رسانه استان شاهد بوده ایم که جا دارد در این خصوص از برادر رضایی و برادر بسیجی سید فرشاد رجایی تشکر کنیم.

فرمانده سپاه فتح در این بازدید ضمن تشکر از اقدامات بسیج رسانه کهگیلویه و بویراحمد گفت: آموزش سواد رسانه ای، کادرسازی و حضور اثربخش در فرمان جهاد تبیین باید همچنان مد نظر این سازمان باشد.

وی ضرورت تشکیل قرارگاه جهاد تبیین در بسیج رسانه را خواستار شد و ادامه داد: باید در این قرارگاه کادر انقلابی در تمامی ابعاد رسانه تربیت شوند.

هم چنین در این بازدید سید فرشاد رجایی، مسئول کانون بسیج رسانه شهر یاسوج هم گزارشی از اقدامات در خصوص راه اندازی کانون بسیج رسانه شهر یاسوج در سال ۱۳۹۹ عنوان کرد و اجرای برنامه های مختلف آموزشی، فرهنگی و خدماتی به خبرنگاران این شهر را به عنوان مهم ترین اقدامات این کانون در سال ۱۴۰۰ اعلام کرد. وی گفت: این اقدامات در سال آینده با برنامه ریزی و همت بیشتری اجرا خواهند شد.

رجایی با بیان اینکه بیشترین رسانه های استان در مرکز استان حضور دارد، اضافه کرد: ضرورت دارد در حوزه زیر ساختی و امکانات حمایت های بیشتری از کانون بسیج شهرستان صورت گیرد تا بتوانند برنامه ها را به خوبی اجرا کنند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: