« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۲۰۰۵
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۰
علی محمدی فرماندارشهرستان بهمئی با صدور پیامی مبعث رسول اکرم (ص) را تبریک گفتند.
پایگاه خبری آوای رودکوف:علی محمدی فرماندارشهرستان بهمئی با صدور پیامی مبعث رسول اکرم (ص) را تبریک گفتند.


متن این پیام به شرح زیر می باشد:

      بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ

به نام خداوند رحمتگر مهربان

اقْرَأْ بِاسْمِ رَبِّكَ الَّذِي خَلَقَ 

بخوان به نام پروردگارت كه آفريد 

خَلَقَ الْإِنْسَانَ مِنْ عَلَقٍ 
انسان را از علق آفريد 

۲۷ رجب المرجب، سالروز برانگیخته شدن محبوبترین خلقت خدا، اشرف مخلوقات، تبسم سبز ایمان، رحمت للعالمین، پیامبر نور و رحمت حضرت محمد مصطفی(ص)، یکی از روزهای بزرگ آفریدگار بی همتاست.

بیست و هفتم رجب یادآور حادثه درخشانی است که بشریت به برکت آن از بند تاریکترین جاهلیت ها آزاد و گام در راه فطرت و فضیلت گذاشت.

در موسم زیبای بعثت و آغاز بارش آیات رحمانی با بیان زیبای «اقرا باسم ربک» زمین مرکز ثقل آفرینش شد و محمد(ص) بزرگترین معجزه عالم هستی و مقدمه ای برای سعادت بشریت گردید.

به شکوه و عظمت پیامبرِ رحمت و به یُمنِ کرامت آن رحمتُ للعالمین قلبها به تسخیر در آمده و شعله های سرکش در یَدِ قدرت او قرار می گیرند. پیامبری که تا اعماق تاریخ بر امت ها و نشانه های بشریت نور روشنائی و فضیلت را گسترانیده و اوست که اشرف مخلوقات و سرور کائنات است.

اینجانب، مبعث رسول اکرم (ص)، این روز مبارک و آکنده از مهر و صفا را به محضر حضرت بقیه الله اعظم صاحب عصر و زمان حضرت مهدی (عج)، مقام معظم رهبری ،ملت شریف ایران اسلامی بالاخص مردم خوب وبا محبت شهرستان بهمئی صمیمانه تبریک و تهنیت عرض نموده وامیدوارم با بهره مندی از الطاف بیکران این ایام، شاهد سلامتی،دفع بیماری منحوس کرونا،افزایش رحمت و برکت الهی باشیم .

                علی محمدی 
       فرماندارشهرستان بهمئی


روابط عمومی فرمانداری شهرستان بهمئی
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: