« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۲۰۰۸
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۰:۱۷
با حضور فرماندار و جمعی از مسئولان بهمئی انجام شد:
مشکلات مناطق محروم ، صعب العبور و دور اُفتاده رود تلخ و بُنِه ی پیر در بخش مُمبی شهرستان بهمئی با حضور فرماندار و جمعی از مسئولان این شهرستان بررسی شد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف از بهمئی ؛علی محمدی فرماندار شهرستان بهمئی در این سفر یک روزه ، با تقدیر از مردم قدرشناس این روستاها ، پای درد دل مردم مناطقِ محروم ، صعب العبور و دور اُفتاده رود تلخ و بُنِه ی پیر در بخش ممبی شهرستان بهمئی نشست و مسائل و مشکلات مردم و اهالی این مناطق ، در دیدار‌های چهره به چهره ن با شهروندان را پیگیری کرد.


فرماندار بهمئی با اشاره به مشکلات و محرومیت های این مناطق در حوزه های مختلف و بیان اینکه ، از کذشته تاکنون برخی از جاده‌های روستایی وضعیت مناسبی ندارند و برای روستائیان مشکلات متعدد و هزینه های زیادی را  ایجاد کرده است گفت : جاده های روستایی یکی از مهم ترین زیرساخت ها برای پیشرفت ، توسعه ، جلوگیری از مهاجرت و ماندگاری جمعیت در روستاهاست ، زیرساختی که در روستاهای این مناطق و مراکز بخش ها نیازمند تامین اعتبار ، توجه بیشتر ، بازسازی و بهسازی است. 


علی محمدی با بیان اینکه ، در این دیدار بر رفع مشکلات مردم ، خدمت رسانی به آنان و جلوگیری از مهاجرت بی رویه، رونق کشاورزی و دامداری ، کمک به تولید به همت مردم ، توانمند سازی زنان و به ویژه جوانان تاکید شد افزود: وجود ظرفیت‌های گوناگون در این منطقه و برخورداری ازطبیعتی زیبا  ، بکر و با موهبت های الهی از ویژگی های این مناطق است که توجه به عمران و آبادی، خدمات عمومی و اختصاص اعتبار لازم برای توسعه و پیشرفت این مناطق  امری ضروری است.


وی  با اشاره به اینکه ، مشکلات حوزه ی راه و مسیرهای ارتباطی ، بهداشت و درمان ، جهادکشاورزی ، مشکلات منابع طبیعی و کشاورزی ، تامین آب ، برق ، قطعی مکرر اینترنت و سیستم مخابراتی، از جمله مشکلات اهالی این روستاها است و مسئولان ادارات هم در خصوص پیگیری و رفع آنها قول مساعد دادند گفت: با برنامه ریزی‌های انجام شده بخشی از مشکلات این مردم به زودی رفع و برای دیگر مشکلات و درخواست‌های اهالی اقدامات دراز مدت و با برنامه ریزی طولانی مدت انجام می شود.


مشکلات مطرح شده مردم در این دیدار، در حوزه بهداشت و درمان ، راهها و مسیرهای ارتباطی ، قطعی مکرر اینترنت و سیستم مخابراتی، برطرف کردن مشکلات آب و برق، فشار‌های اقتصادی، معیشتی، موضوع اشتغال، مشکلات روستاها ، خدمات جهاد کشاورزی و اُمور عشایر و معطل ماندن برخی موضوعات مرتبط با ادارات از مهمترین مطالبات ، دغدغه‌ها و نیازمندی‌های مردم در این منطقه بود  که در میان گذاشتند و در این نشست تلاش برای رفع مشکلات روستاییان مورد تأکید قرار گرفت.


دراین دیدار چهره به چهره، فرماندار و مسئولان شهرستان بهمئی از نزدیک درجریان مشکلات و مسائل مردم این مناطق قرار گرفت و شهروندان مسائل و مشکلات خود را مطرح کردند.


فرماندار شهرستان بهمئی، مدیر آموزش و پرورش، بخشدار ممبی، سپاه پاسداران، مجموعه بسیج سازندگی، نماینده ولی فقیه در جهاد کشاورزی، رئیس جهاد کشاورزی، مدیر اداره برق، مخابرات، رئیس اداره راهداری، مجموعه دامپزشکی شهرستان، اداره بنیاد مشکن ، منابع طبیعی و آبخیزداری، کمیته امداد ممبی و اداره بهزیستی در این مراسم حضور داشتند.


گفتنی است مناطق رود تلخ و روستای بنه پیر در بخش ممبی  با 3 هزار نفر جمعیت، در قالب 600 خانوار که دورترین منطقه آن در فاصله 100 کیلومتری شهر لیکک مرکز شهرستان بهمئی واقع شده است.


مسلم مختاری خبرنگار و نماینده صداوسیما
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین