« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۲۰۲۳
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۸
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی لنده خبر داد:
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان لنده گفت : با توجه به فرا رسیدن اعیاد شعبانیه و همچنین فرا رسیدن عید نوروز، طرح ترخیص فوق العاده وسایل نقلیه توقیفی در این استان اجرا می‌شود.
 پایگاه خبری آوای رودکوف:سروان جمشید آبادی گفت : به منظور صیانت از اموال مردم و احترام به حقوق شهروندی، پلیس در نظر دارد طرح ترخیص فوق العاده وسیایل نقلیه توقیفی را با عنوان طرح عیدانه اجرا کند.

به گفته رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان لنده برای اجرای طرح، تسهیلاتی از قبیل حذف تشریفات اضافی پیشگیری از مراجعه مکرر متقاضیان به بخش‌های مختلف و ثبت درخواست با استفاده از برنامه کاربردی پلیس من و ظرفیت کلیه دفاتر پلیس +۱۰ در نظر گرفته شده است.

فراهم کردن شرایط تقسیط جرائم رانندگی با اعطای فرصت یکساله و ایجاد امکان ترخیص وسایل نقلیه فاقد بیمه نامه شخص ثالث با اخذ تعهد عدم تردد در معابر عمومی هم پیش بینی شده است.

هماهنگی با شرکت‌های بیمه برای ایجاد امکان بخشودگی جریمه دیرکرد تمدید و تقسیط هزینه بیمه، ترخیص وسایل نقلیه با ارئه مدارک مالکیت توسط مالک یا وکیل قانونی وی در صورت نداشتن قبض پارکینگ هم از دیگر تسهیلات در نظر گرفته شده در این طرح است.

ترخیص وسایل نقلیه به متصرفان قانونی با ارائه اصل مدارک وسیله نقلیه و اصل قبض پارکینگ در صورت نداشتن سابقه ثبت شکایت از طرف مالک و نبود الزام به تسویه عوارض شهرداری در طول اجرای طرح نیز لحاظ می‌شود.

آبادی می گوید: وسایل نقلیه توقیفی که دارای دستور قضایی باشند مشمول این طرح نمی‌شوند.

رئیس پلیس راهور شهرستان لنده زمان این طرح را تا پایان اسفندماه اعلام نمود. 
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: