« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۲۰۲۸
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۱:۲۵
روابط عمومی فرمانداری بهمئی:
علی محمدی فرماندار بهمئی به بمناسب ولادت امام حسین(ع) و روز پاسدار پیامی را صادر کردند.
 پایگاه خبری آوای رودکوف:علی محمدی فرماندار بهمئی به بمناسب ولادت امام حسین(ع) و روز پاسدار پیامی را صادر کردند.


متن پیام علی محمدی فرماندار شهرستان بهمئی بدین شرح است :

بسم الله الرحمن الرحیم
وَ إِنَّ جُندنا لَهُمُ الغالِبون 

فرارسیدن میلاد حضرت اباعبدالله الحسین، پاسدار بزرگ معنویت و اصالت دین و پرچمدار ایثار و شهادت را تبریک عرض می‌کنم و موفقیت روزافزون عزیزان پاسدار را در تحقق رسالت مکتبی و انقلابی سپاه تحت عنایت حضرت ولی عصر و هدایت فرمانده معزز کل قوا آرزومندم.

سوم شعبان میلاد سرور و سالار شهیدان ، حضرت امام حسین (ع) از سوی حضرت امام خمینی (ره) معمار کبیر انقلاب اسلامی ، به عنوان روز پاسدار نامگذاری شده است و فلسفه این روز الگو برداری از حماسه و فداکاری حضرت امام حسین (ع) بوده است.

 پاسداران مردان بی ادعا و از خود گذشته ای هستند که همواره در حساس ترین لحظات تاریخ برای برافراشتن پرچم حق و عدالت و دفاع از مظلومان شجاعانه به پا خاسته اند ؛ هرچند در طول تاریخ بشری کم نبوده اند کسانی که برای ترویج حق و مکارم اخلاق ، جانانه به میدان عمل پای نهاده و در این مسیر ، جان شیرین خود را فدا کرده اند اما باید گفت که از میان این آزاد مردان شهید هیچ یک چون ابا عبدالله الحسین (ع) جاودانه نشد.

سوم شعبان ولادت با سعادت امام حسین(ع) را به تمامی پاسداران و سرداران رشید سپاه اسلام که با الهام از مکتب رسول الله (ص) درس عزت و کرامت آموخته اند و با تاسی از نهضت عاشورا و با درک درست و دقیق از مقتضیات فراروی انقلاب و میهن اسلامی همواره در صحنه مأموریت‌های خود حضوری به موقع ، موفق و فداکارانه داشته اند ، تبریک و تهنیت می گویم و  از خداوند منان توفیق همه مدافعان میهن عزیزمان ایران را ضل توجهات خاص حضرت ولیعصر(عج) مسئلت دارم .

علی محمدی
فرماندار شهرستان بهمئی

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: