« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۲۰۴۸
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۲:۲۸
به همت پایگاه مقاومت بسیج شهید بنیاد عمل و مسجد امام صادق (ع) مسکن مهر برگزار شد:
با حضور جمعی از مردم مراسم جشن اعیاد شعبانیه با رعایت دستورالعمل های بهداشتی در محل مسکن مهر شهر لیکک به همت پایگاه مقاومت بسیج شهید بنیاد عمل و مسجد امام صادق (ع) مسکن مهر برگزار شد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف از بهمئی ،  حجت الاسلام ویسی نژاد از روحانیون حوزه و کارکنان اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بهمئی در این مراسم جشن و اعیاد شعبانیه که با حضور پرشور مردم و با رعایت دستورالعمل های بهداشتی برگزار شد گفت:  ماه شعبان یکی از ماه‌های پرخیر و برکت برای مسلمانان است که روز و شب این ماه دارای اعمال خاص و پرفضیلتی است و باید بیشترین استفاده را از فضیلت های این ماه برد. 


حجت الاسلام ویسی نژاد از تلاشها و زحمات دست اندرکاران و برگزار کنندگان این مراسم و ترویج ویژه برنامه های دینی و مذهبی تقدیر و تشکر کرد. 


در این مراسم ویژه برنامه های مختلفی از جمله شعر خوانی توسط شاعر جوان و انقلابی سید فخرالدین ایزد گشب،  مداحی مداح اهل بیت عصمت و طهارت حاج وحید چام پور، اجرای روح الله خندان مسئول پایگاه مقاومت بسیج شهید بنیاد عمل مسکن مهر لیکک ، سخنرانی حجت الاسلام ویسی نژاد و انجام برنامه فرهنگی توسط برادر رحمانی برگزار شد.


در پایان این مراسم  از چند تن از حاضرین در این جشن تجلیل و هدایایی تقدیم شد. 


گفتنی است این مراسم به همت پایگاه مقاومت بسیج شهید بنیاد عمل  و مسجد حضرت امام صادق (ع) مسکن مهر  برگزار شد. 



مسلم مختاری خبرنگار و نماینده صداوسیما
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: