« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۲۰۴۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۲:۵۸
رئیس بانک کشاورزی لنده تشریح کرد:
بانک کشاورزی لنده از جمله بانک هایی است که در سطح شهرستان در زمینه پرداخت تسهیلات کشاورزی نسبت به سایر شعب استان از شعب پیشرو و صدر جدولی استان قرار گرفته است.
پایگاه خبری آوای رودکوف: علی نادری رئیس بانک کشاورزی شعبه لنده گفت؛بانک کشاورزی در راستای خدمات بانکی به همشهریان عزیز لنده ،و ارزش آفرینی برای مشتریان شعبه، خدمات قابل شایسته‌ای در سال ۱۴۰۰ ارائه نموده است.


نادری رئیس شعبه بانک کشاورزی لنده ؛ ضمن تشکر از همدلی سایر ادارات شهرستان آمار پرداخت تسهیلات شعبه  درسال جاری  را به شرح زیر اعلام نمودند:

 *میزان تسهیلات پرداختی ازدواج اعم از تسهیلات ۷۰۰ میلیون ریالی و یک میلیارد ریالی و یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریالی به تعداد هفتاد فقره و ارزش ریالی ۲۴ میلیارد .

*پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه معرفی سایر ادارات شهرستان به تعداد ۹۰ فقره به ارزش ۳۵ میلیارد.

 *پرداخت تسهیلات کشاورز کارت و دامدار کارت  جهت خرید نهاده های کشاورزی و دامی برای کشاورزان منطقه ، و توسعه کشاورزی در شهرستان به تعداد ۲۱۸ فقره و به ارزش ۶۱ میلیارد.

* پرداخت سایر تسهیلات در بخش‌های کشاورزی از محل منابع داخلی بانک به  تعداد  ۱۹۷ فقر ه معادل ۷۳ میلیارد.

 به گفته علی نادری ، بانک کشاورزی لنده از جمله بانک هایی است که در سطح شهرستان در زمینه پرداخت تسهیلات کشاورزی نسبت به سایر شعب استان از شعب پیشرو  و  صدر جدولی استان قرار گرفته و از طرف سازمان جهاد کشاورزی استان و مدیریت بانک کشاورزی استان مورد تحسین قرار گرفت.

 وی اظهار داشت:در زمینه تسهیلات خود اشتغالی نیز با توجه به حجم بسیار بالای کار و کمبود پرسنل،  از بانک های پیشرو در شهرستان در زمینه پرداخت این تسهیلات قلمداد گردید .

 علی نادری  اظهار امیدواری کرد که در سال جدید با برنامه‌ای مدون بتوانیم ضمن وصول مطالبات شعبه ، خدمات بهتری فراتر از سال جاری به هم میهنان عزیز ارائه دهیم.
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
علی اصغر براتی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۰۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۸
0
0
بسیار هوشمندانه وبا اقتدار وجهت محرومیت زدائی و توسعه کشاورزی گام های بلندی است و خواهان توفیق روز افزون ایشان و همکاران فعال و محبوب و مردمی بانک کشاورزی و با همکاری سایر نهادها و ادارات و بخصوص فرماندار فعال و جوان شهر و کارکنان جهاد کشاورزی بخصوص ........... آرزوی موفقیت و توفیق روز افزون ایشان و همکاران ر ا دارم
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: