« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۲۰۵۲
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۳
با حضور مسئولان انجام شد؛
مراسم گرامیداشت هجدهمین سالروز تاسیس نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور در کتابخانه عمومی شهرستان بهمئی با حضور مسئولان و تحلیل از برترین های کتابخوانی برگزار شد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف، مدیر نهاد کتابخانه های عمومی شهرستان بهمئی، در بازدید طرح کتابخانه گردی که با حضور مسئولان مناطق مختلف شهرستان برگزار شد، هدف از اجرای طرح کتابخانه گردی در کتابخانه های عمومی بهمئی را تبدیل کتابخانه ها به یک پایگاه فرهنگی،اجتماعی و پربار ذکر کرد و گفت: امروز حضور مسئولان شهرستان بهمئی ، اعضای کتابخانه ها و مردم در این طرح باعث برقراری پیوند بین اجتماع و کتابخانه های عمومی می شود.


علیرضا جشنی،  همچنین با تاکید بر اینکه در کتابخانه های استان خدمات متنوعی از قبیل بخش کودک و برنامه های متنوع و ایده آل وجود دارد گفت: با برنامه ریزی های صورت گرفته   تلاش میکنم تا کتابخانه عمومی در این شهرستان به پابگاه فرهنگی اجتماعی تبدیل شود.


وی با اشاره به اهمیت و نقش کتاب در پیشرفت عمومی و شادابی انسان، از مردم خواست: با عضویت در کتابخانه ها در اهداف فرهنگی این مجموعه شرکت کنند تا در جبهه های فرهنگی فعالیتی دو چندان صورت گیرد. 


رئیس کتابخانه عمومی شهرستان بهمئی گفت: در برگزاری این طرح، خدماتی، از جمله اهدای کارت عضویت رایگان به بازدیدکنندگان و ارائه گزارش از معرفی کتابخانه و انجام فعالیت‌های فرهنگی متنوع دیگر توسط کتابداران انجام شد.


در این مراسم از برترین دست اندرکاران حوزه کتاب و از برگزیدگان مسابقات مربوط به حوزه کتاب در بخشهای مختلف تقدیر می شود. 


مسلم مختاری خبرنگار و نماینده صداوسیما
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین