« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۲۰۷۰
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۰:۴۷
فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه خبر داد:
فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه از شناسایی و دستگیری عامل تشویش اذهان عمومی در فضای مجازی خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف ؛فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه گفت: کارشناسان پلیس فتای شهرستان طی رصد و پایش انجام‌شده گردانندگان اکانتی در شبکه اجتماعی اینستاگرام که با درج مطالب و انتشار تصاویری اقدام به تحریک شهروندان به مباحث غیرت و انتقام و تشویش اذهان عمومی می‌کرد را مورد شناسایی قرار دادند.

سرهنگ سید محمد موسوی افزود: با توجه به حساسیت موضوع با انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی متهم به هویت ر- ف در این شهرستان شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی گرداننده اکانت مذکور دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه بیان کرد: در تحقیقات به عمل آمده از متهم ابتدا منکر هر گونه جرم انتسابی بود، ولی در نهایت با مشاهده مدارک مستندات و ادله جمع‌آوری شده توسط کارشناسان پلیس فتا به جرم خود اعتراف کرد که متهم به همراه پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.

موسوی با تاکید بر اشراف اطلاعاتی کامل پلیس فتا در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی، گفت: از این پس این فضا برای افراد فرصت‌طلب، سودجو و مغرض امن نیست.

وی از عموم شهروندان خواست برای کسب اطلاعات بیشتر و بهره مندی از مطالب آموزنده و پیشگیرانه به سایت پلیس فتا مراجعه کنند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: