« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۲۰۷۶
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۶
خاطرات آزاده لنده ای با عنوان:
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه‌وبویراحمد گفت: کتاب از لنده تا تکریت با موضوع تفسیر اردوگاه رژیم بعث عراق در یاسوج به چاپ رسید.
پایگاه خبری آوای رودکوف: امیرعباس آسمند، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه‌وبویراحمد امروز، ۲۲ اسفندماه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: کتاب «از لنده تا تکریت» روایتگر خاطرات خودنوشت سیدحجت هاشمی از آزادگان سرافراز دوران دفاع مقدس از اردوگاه‌های رژیم بعث عراق است که در سال ۱۴۰۰ با حمایت این اداره‌کل به چاپ رسید.


وی افزود: سیدحجت هاشمی در این کتاب در پنج بخش، خاطرات چهارمین اعزام خود به جبهه‌های نبرد حق علیه باطل را که به اسارت وی منتهی شد، با قلمی شیوا و روان به رشته تحریر درآورده است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه‌وبویراحمد اضافه کرد: در بخش اول این کتاب به نحوه ایجاد انگیزه برای اعزام و حال و هوای دوره جوانی، در بخش دوم به استقرار در خط مقدم و حوادث مربوط به آن، در بخش سوم به نحوه اسارت و مقاومت در دژ خندق، در بخش چهارم به اتفاقات زندگی اردوگاهی در عراق و در بخش پنجم کتاب به روز‌های آزادی و پس از اسارت پرداخته شده است.

آسمند بیان کرد: این کتاب در شمارگان ۵۰۰ جلد، با حمایت اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه‌وبویراحمد چاپ شده است. این اثر فردا، ۲۳ اسفندماه در آیینی با حضور مسئولان و اقشار مختلف مردم رونمایی می‌شود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: