« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۲۰۷۹
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۹
آوای رودکوف؛
بمناسبت بیست ودوم اسفند(روز بزرگداشت شهدا ) مراسمی امروز یکشنبه درگلزار شهدای لنده برگزار شد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آوای رودکوف از لنده ؛بمناسبت بیست ودوم اسفند(روز بزرگداشت شهدا ) مراسمی  امروز یکشنبه درگلزار شهدای لنده برگزار شد 


حجت‌الاسلام سید محمود الهی نیا در جمع خانواده های شهدا با تبریک اعیاد شعبانیه گفت:شهدای ما تبعیت عملی خود را به حضرت علی اکبر ع نشان دادند.


وی افزود:جنگ ۸ساله نعمتی بود که خیلی ها از این فرصت استفاده کردند و به آرزویی که انبیا و اولیا یعنی شهادت بود دست پیدا کردند.حجت‌الاسلام الهی نیا در ادامه گفت:قدرت و عظمت نظام مقدس جمهوری اسلامی قطعا به برکت جانفشانی و ایثارگری و اخلاص و جوانمردی شهداست.


امام‌جمعه موقت لنده تاکید کرد:اگر همه انبیا و اولیا مدیون قیام عاشورا در کربلا هستند ملت ما و آیندگان ما به نوعی مدیون شهدای جنگ تحمیلی و مدافعان حرم و امنیت هستند.


حجت الاسلام الهی نیا گفت:خسته نباشید به سپاه پاسداران همیشه سرافراز که باعث افتخار ما هستند و موشک های بامداد امروزشون تسکینی شد بر دل همه مستضعفان عالم، خصوصا ملت شریف ایران و خانواده های معظم‌شهدا. 


رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی لنده در پایان گفت:خانواده های شهدا باید مراقب باشند و شهدا را الگوی خود قرار بدهند و ما هم مدیون خانواده های شهدا هستیم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: