« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۲۱۰۰
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۱:۴۸
با حضور نمایندگانی از دانشگاه علوم انتظامی امین انجام شد؛
سلام خاص و پیام سردار قادر عبدالعلی پور فرمانده دانشجویی و ترتیب افسری دانشگاه علوم انتظامی امین توسط سفیران دانشگاه ستواندوم سید احمد موسوی منش وستواندوم نواب آرمیده به خانواده شهید والا مقام جواد ویسی ابلاغ شد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آوای رودکوف از بهمئی ؛سلام خاص و پیام سردار  قادر عبدالعلی پور فرمانده دانشجویی و ترتیب افسری دانشگاه علوم انتظامی امین توسط سفیران دانشگاه ستواندوم سید احمد موسوی منش وستواندوم نواب آرمیده به خانواده شهید والا مقام جواد ویسی ابلاغ شد.


جانشین فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بهمئی به همراه پرسنل و نمایندگان فرماندهی دانشجویی و تربیت  افسری دانشگاه علوم انتظامی  امین و نماینده ولی فقیه در جهاد کشاورزی و نماینده ولی فقیه در نیروی انتظامی شهرستان بهمئی به دیدار خانواده شهید جواد ویسی، شهید مدافع وطن  در این شهرستان رفتند.


سرهنگ مهدی احمدی نژاد جانشین فرمانده نیروی انتظامی در این دیدار گفت: بسیار خوشحال و خرسندیم که در جمع خانواده شهید امنیت شهرستان بهمئی هستیم.

جانشین فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بهمئی بیان داشت: شهدای بزرگوار ما برای دفاع از امنیت، جان، مال و ناموس مردم دست به رشادت بزرگي زدند و جان عزیزشان را تقدیم انقلاب كردند.


وی افزود: خانواده گرانقدر شهداء پرچم داران سرافراز نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند و امروز همگی وظیفه داریم قدردان آنان باشیم که چنین فرزندان دلیری را در دامان خود پرورش دادند.

وی گفت: بازماندگانشهداء سختی های زیادی را در نبود شهیدان بزرگوار تحمل می کنند که قطعا این صبر و شکیبایی آنان پاداش بزرگی نزد خداوند متعال دارد.

سرهنگ احمدی نژاد افزود: اميدواريم ما نيز رهروان صديقي براي اين شهيدان گرانقدر باشيم تا عظمت و اقتدار انقلاب اسلامي را نسل‌هاي آينده بشناسند و بدانند كه چه خون هايي براي اين انقلاب و آزادي که داريم، ريخته شده است.

وی گفت :شهدای امنیت در نزد همه ما بسیار عزیز و گرامی هستند و گفت :رهبر عزیز ما فرمودند که شهیدان نیروی انتظامی جان خود را داده اند تا حتی برای ثانیه ای امنیت این مرز و بوم دچار اخلال نشود بیشک رشادت و ایثار را به بهترین شکل معنا کرده اند و فردی که امنیت ندارد نمی تواند عبادت با آرامشی داشته باشد  و نه دررعلم و نه در اقتصاد کاری از او ساختته نیست .

سرهنگ احمدی نژاد تصریح کرد: همه همکاران ما در مجموعه نیروی انتظامی عزم خود را برای مقابله با ارازل و اوباش جزم کرده اند و اجازه نخواهیم داد کسی به مال و ناموس مردم تجاوز کند.


وی گفت: نیروی انتظامی با قدرت و برنامه ریزی راهی که شهید جواد ویسی و امثالش برای برخورد با ارازل و اوباش رفتند را ادامه خواهد داد.

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان بهمئی، از دستگاه قضایی هم خواست برای این افراد اشد مجازات را داشته باشند و برخوردی شود که درس عبرتی باشد برای دیگران و هزینه جرم افزایش پیدا کند.

وی از مردم خواست در شناسایی ارازل و اوباش با پلیس همکاری داشته باشند تا بتوان بصورت ویژه و با شدت و قدرت با مخلان نظم و امنیت برخورد کرد.

سرهنگ احمدی نژاد جانشین فرمانده نیروی انتظامی بهمئی  ابراز داشت: تا ما دامی که فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه ما حاکم باشد هیچ قدرتی فکر تجاوز و تعدی به این مرز و بوم را نخواهد کرد.


جانشین فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بهمئی ضمن این مطلب که شهیدان از بندگان مقرب خداوند بودند که از سفره رحمت باری تعالی تا ابد متنعم هستند و این فرصت و نعمتی است که صرفا خداوند متعال آن را به بندگان شایسته خود ارزانی می دارد، اظهار داشت: شهیدان و ایثارگران مظهر صلابت و اقتدار این مرز و بوم هستند و مدال افتخار آنها بر تاریخ ایران اسلامی تا همیشه خواهد درخشید.

سرهنگ احمدی نژاد با بیان اینکه ایثار و از خود گذشتگی شهدا از مهمترین عوامل حفظ انقلاب است، عنوان داشت: ما مردم ایران اسلامی باید قدردان خون شهدا و فداکاری ایثارگران باشیم امید است بتوانیم شهدا را سرلوحه کار خود قرار داده و راهشان را ادامه دهیم.

وی ضمن اینکه خانواده شهدا با تقدیم فرزندان خود در راه انقلاب و اسلام کار بزرگی را انجام دادند، اعلام داشت : خانواده های معظم شهدا و ایثار گران با تقدیم بهترین عزیزان خود در راه دفاع از آرمان های کشور و مرزهای آن کاری بزرگ و ستودنی انجام دادند که این مهم افتخار بزرگی برای تمام ملت ایران است.

جانشین فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بهمئی با اشاره به اینکه امید است بتوانیم وظایف خود در را در راستای خدمت رسانی به خانواده معظم شهدا و ایثارگران به نحو مطلوب انجام دهیم تا در پیشگاه خداوند و نزد مردم شرمنده و مدیون خون شهدا نباشیم، بیان داشت: امیدواریم توفیق خدمت به خانوادهای شهدا و ایثار گران را به معنای واقعی داشته باشیم.
وی افزود: سرکشی از خانواده شهدا یک تکلیف است و دغدغه همه مسولین این نظام مقدس جمهوری اسلامی رسیدگی به مشکلات این عزیزان است.

سرهنگ احمدی نژاد در پایان ادامه داد: لباس سبز ناجا لباس شهادت است و کارکنان خدوم نیروی انتظامی افتخار می کنند که ادامه دهنده راه شهیدان هستند.


حجت الاسلام سید عبدالرضا موسوی منش نماینده ولی فقیه در جهاد کشاورزی شهرستان بهمئی گفت: خداوند متعال را شاکر هستیم که توفیق عطا نمود تا به محضر خانواده های معظم شهدا و ایثارگران برسیم.

وی افزود: ما باید با همه توان خود در جهت زنده نگه داشتن نام و یاد شهدا در جامعه  تلاش کنیم.

حجت الاسلام موسوی منش  با تاکید بر اینکه خانواده های معظم شهدا و ایثارگران بهترین عزیزان خود را در راه انقلاب تقدیم نموده اند، خاطر نشان ساخت: شهدا چراغ نورانی جامعه روشنی بخش در تاریکی و بسیار تاثیرگذار هستند و ما باید در مسیری که شهدا برای ما ترسیم کرده اند، حرکت نماییم و خانواده های معظم شهدا الگوی ما در این مسیر نورانی هستند.


وی با تاکید بر لزوم حفظ و تداوم ارزش‌های انقلاب و آرمان‌های شهدا گفت: نظام اسلامی با تکیه بر مبانی اعتقادی و دینی، رهنمود‌های حکیمانه رهبر معظم انقلاب و همراهی مردم به دستاورد‌های بزرگی رسیده است.

وی بر ضرورت زنده نگه داشتن نام و یاد شهدا تاکید کرد و افزود: شهدا برای عزت، اقتدار و عظمت ایران اسلامی جان خود را فدا کردند و ما هم باید ادامه دهنده راه آنان باشیم.

حجت الاسلام موسوی منش خواستار توجه به سیره شهدا شد و گفت: مکتوب سازی سیره زندگی شهدا موجب می‌شود که فرهنگ ایثار و شهادت به نسل‌های دیگر انتقال یابد.

حجت الاسلام موسوی منش افزود: بر اینکه خانواده های معظم شهدا و ایثارگران بهترین عزیزان خود را در راه انقلاب تقدیم نموده اند، خاطر نشان ساخت: شهدا چراغ نورانی جامعه روشنی بخش در تاریکی و بسیار تاثیرگذار هستند و ما باید در مسیری که شهدا برای ما ترسیم کرده اند، حرکت نماییم و خانواده های معظم شهدا الگوی ما در این مسیر نورانی هستند.


حجت الاسلام فرهاد هنرور نماینده ولی فقیه در نیروی انتظامی شهرستان بهمئی هم با اشاره روایتی از پیامبر اکرم که می‌فرماید هر شخصی که به دنیا بیایید باید یک روزی هم از این دنیا برود پس بهترین مرگ شهادت در راه خدا هست.

وی بیان کرد" شهیدان ویسی هم از مصادیق همین روایت هستن که بهترین مرگ که شهادت در راه خدا هست انتخاب کردن و برای دفاع از این مرز وبوم و امنیت کشور دست از این دنیای فانی کشیدن و دنیای باقی و هم نشینی با امام شهدا رابرگزیدن ان شاء الله بهترین مرگ نصیب ما هم بشود.


ستواندوم سید احمد موسوی منش نماینده فرمانده دانشجویی و ترتیب افسری با قرائت سلام خاص و پیام تسلیت سرتیپ دوم قادر عبدالعلی پور به خانواده شهید جواد ویسی نیز در این دیدار گفت: با توجه به معنویتی که در خانواده های معظم شهدا و ایثارگران وجود دارد، امیدواریم ما را دعا کنند تا بتوانیم در این مسیر سربلند باشیم.

وی با اشاره به اینکه دیدار با خانواده های معظم شهدا و ایثارگران روحیه بخش است، افزود: هر زمان که به دیدار خانواده های معظم شهدا و ایثارگران می رسیم از لحاظ روحیه انگیزه ای مضاعف به دست می آوریم.

وی همچنین به جایگاه فرزندان معظم شهدا در جامعه اشاره کرد و گفت: وقتی فرزند شهیدی به موفقیت می رسد آسودگی خاطر داریم که نظام به دست اهل خود می رسد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: