« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۲۱۱۲
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۵
در حالی که فقط چند ساعت تا پایان ساعت اداری آخرین روز کاری سال ۱۴۰۰ باقی مانده است، هنوز حقوق اسفندماه عمده بازنشستگان صندوق بازنشستگی کشوری واریز نشده است.
به گزارش آوای رودکوف به نقل از تسنیم؛در حالی که فقط چند ساعت تا پایان ساعت اداری آخرین روز کاری سال ۱۴۰۰ باقی مانده است، هنوز حقوق اسفندماه عمده بازنشستگان صندوق بازنشستگی کشوری واریز نشده است.

در حالی که یک میلیون و 650 هزار بازنشسته از دستگاه‌های مختلف زیر نظر صندوق بازنشستگی قرار دارند و در طول سال حقوق این افراد با تأمین اعتبار از سوی سازمان برنامه و بودجه پرداخت می‌شود، در ماه پایانی سال جاری هنوز بخش قابل توجهی از بازنشستگان حقوق خود را دریافت نکرده‌اند.

از میان یک میلیون و 650 هزار بازنشسته این صندوق، حقوق 500 هزار نفر نهایتا تا سقف 5 میلیون تومان است که حقوق اسفند خود را در 3 روز گذشته دریافت کرده‌اند اما بقیه این بازنشستگان که حقوقی بالای 5 میلیون تومان دارند همچنان منتظر واریز هستند. علت عدم واریز بخش عمده‌ این بازنشستگان نیز عدم تأمین اعتبار از سوی سازمان برنامه و بودجه اعلام شده است؛ حدود 97 درصد حقوق این افراد باید از طریق سازمان برنامه و بودجه و مابقی از محل سوددهی شرکت‌های زیرمجموعه صندوق بازنشستگی کشوری تأمین شود.

قرار بود تا ساعت 9 صبح امروز 28 اسفند واریز حقوق این تعداد از بازنشستگان صندوق بازنشستگی کشوری انجام شود که فعلا صورت نگرفته است.

در همین ارتباط یک منبع آگاه در سازمان برنامه و بودجه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا در مورد تامین اعتبار و پرداخت حقوق و عیدی بازنشستگان، اظهار داشت: منابع مورد نیاز برای پرداخت حقوق و عیدی بازنشستگان تامین شد و این مبلغ بعدازظهر امروز به حساب این افراد واریز خواهد شد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین