« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۲۱۱۶
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۱:۱۹
با حضور گسترده مردم و مسولان انجام شد:
مراسم یادواره باشکوه ۲۲ شهید دوران دفاع مقدس منطقه رود تلخی و حوزه طیبی شهرستان بهمئی با حضور گسترده و باشکوه مردم ، خانواده شهدا ، بسیجیان و مسئولان ، تکریم و تجلیل از مقام ایثار و شهادت و قدردانی از خانواده های شهدا و ایثارگران برگزار شد.
 به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف ؛ نماینده مردم شهرستان های کهگیلویه ، بهمئی ، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی در یادواره باشکوه 22 شهید منطقه رود تلخی و حوزه طیبی شهرستان بهمئی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عزیز کشورمان و بویژه 22 شهید منطقه رودتلخی  و قدردانی از حضور باشکوه و پرصلابت اهالی این دیار در یادواره فرزندان شهیدشان گفت : مردم منطقه رود تلخی ، طیبی و بهمئی و جوانان این مرز و بوم، در طول تاریخ در حمایت ، پشتیبانی و جانفشانی در راه انقلاب و جمهوری اسلامی ایران زبان زد عام و خاص بوده اند و این حضور گسترده و باشکوه در خاطره ها خواهد ماند و هرگز فراموش نخواهد شد.


حجت الاسلام والمسلمین سید محمد موحد  با بیان اینکه ، به لطف الهی و به همت جوانانی همچون شهدای این دیار و نسل امروزیِ این منطقه و شهرستان ، انقلاب اسلامی با تمام توان در حال ترقی ، توسعه و پیشرفت است ، این در حالی است که استکبار و دشمنان انقلاب تمام امکانات ، تجهیزات و توان خود را به کار بسته اند تا جلوی پیشرفت این نظام و انقلاب را بگیرند افزود: امروز مردم و بویژه جوانان منطقه رود تلخی ، طیبی و بهمئی نشان دادند که همیشه و در همه جا با آرمان‌های نظام و انقلاب همراه خواهند بود و حضور دیدنی ، با صلابت و باشکوه امروز آنها ، در مراسم یادواره 22 شهید منطقه ، نشان دهنده احترامِ مردم این دیار برای شهدا و پا در رکابی نظام ولایت هست.


وی از دست اندرکاران برگزاری این یادواره تقدیر و تشکر کرد و با اشاره به برخی از درخواست ها ، پیشنهادات و مطالبه عمومی مردم این دیار ، ابراز اُمیدواری کرد که با پیگیری موضوعات مختلف زمینه شکوفایی منطقه فراهم شود.


فرمانده تیپ ۴۸ فتح کهگیلویه و بویراحمد هم در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای منطقه رودتلخی و طیبی در شهرستان بهمئی ، شهدای ۸ سال دفاع مقدس و شهدای حریم حرم و امنیت ، و تقدیر از این حماسه باشکوه و به یادماندنی ، اعتماد به جوانان را مهمترین راه برای غلبه بر مشکلات مختلف و یاس و نا اُمیدی دشمنان ذکر کرد و گفت: از ابتدای انقلاب تاکنون ، ملت ایران اسلامی مقابل تحریم های سیاسی، فرهنگی و اقتصادی دشمنان ایستاده اند و علیرغم تمامی مشکلات ، انقلاب اسلامی با قوت به سوی توسعه ، تعالی و پیشرفت روز افزون حرکت می کند.


سردار حسن حکمتیان افزود: خانواده شهدا اسوه‌های مقاومت و ایثار هستند  و باید از این شهداء و خانواده هایشان به عنوان افتخار و اُمید ملت و نظام ، در تمام مراحل و دشواری‌ها نام برد.


سرهنگ مهدی غلامی نژاد فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بهمئی ، از تلاش های مردم ، خانواده های معظم شهدا و ایثارگران ، مسئولان ، بسیجیان ، مجموعه سپاه پاسداران ، اهالی دیار رودتلخی ، پایگاههای مقاومت بسیج صاحب الزمان (عج) و پایگاه شهید طیبی و حوزه مقاومت بسیج ثارالله مرکزی ناحیه بهمئی در راستای برگزاری چنین یادواره باشکوهی تقدیر و تشکر کرد.


نورمحمد علیپور یکی از اهالی دیار رودتلخی ، معاونت دانشگاه و رئیس بسیج اساتید استان کهگیلویه وبویراحمد ، هم به نمایندگی از مردم این منطقه ، به بیان برخی از مشکلات این حوزه پرداخت و از مسئولان خواست تمام تلاش خود را برای رفع این مشکلات ومعظلات اساسی و زیربنایی بکارگیرند تا زمینه عمران و آبادانی این منطقه فراهم شود و از کوچ خانواده ها به دیگر شهرها جلوگیری شود.


بیان خاطره از سبک زندگی شهدا و روایت زندگی آنان ، اجرای سرود انقلابی به همت دانش آموزان دختر ، اجرای موسیقی های انقلابی و دیگر برنامه های فرهنگی از مهمترین بخش های این مراسم بود.


در این مراسم که با حضور مردم، مسئولان ، راویان فرهنگ جهاد و شهادت ، خانواده های معظم شهدا و بویژه جوانان برگزار شد، یاد و خاطره این شهدای عرصه روایت گری حماسه‌های دوران دفاع مقدس گرامی داشته شد.


 همچنین در پایان این یادواره و مراسم که به همت  پایگاههای مقاومت بسیج صاحب الزمان (عج) ، پایگاه شهید طیبی و حوزه مقاومت بسیج ثارالله مرکزی ناحیه بهمئی  برگزار شد از تصاویر شهدا با حضور مسئولان رونمایی و از خانواده های معظم شهدا و ایثارگران منطقه رودتلخی تجلیل شد.


گفتنی است منطقه رودتلخی طیبی ۲۲ شهید و در مجموع شهرستان بهمئی ۱۲۶ شهید به نظام و انقلاب تقدیم کرده است.



عکس و گزارش از مسلم مختاری 
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: