« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۲۱۲۰
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۳:۰۸
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان خبر داد:
کشیک های نوروزی شرکت آب و فاضلاب در سراسر استان کهگیلویه و بویراحمد فعال شدند.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آوای رودکوف از یاسوج  به نقل از روابط عمومی و آموزش همگانی آبفا، اسفندیار برخه رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان با اعلام این خبر اظهار داشت: تیم های عملیاتی شرکت آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد در سطح مرکز استان و شهرستان های ۹ گانه فعال شد.

مدیرعامل شرکت آبفا گفت: مأموریت شرکت آب و فاضلاب در خدمات رسانی شبانه روزی در حوزه های آب و فاضلاب تعطیل بردار نیست.

وی بیان کرد: در همه شهرستان های ۹ گانه و ۱۶ شهر استان، تیم های عملیاتی با تمامی تجهیزات و ماشین آلات سبک و سنگین به صورت آماده باش درآمده اند تا در تعطیلات نوروزی، مردم استان و مسافران نوروزی با مشکل مواجه نشوند.

برخه افزود: کشیک های نوروزی آبفا در همه حوزه ها در ستاد شرکت فعال هستند و همکارانمان در تعطیلات نوروزی و در هر دو شیفت  تا پایان نیمه اول فروردین ماه سال ۱۴٠۱ آماده خدمات رسانی به مردم و مسافران نوروزی هستند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان ضمن توصیه به صرفه جویی در مصرف آب اظهار داشت: تلفن ۱۲۲ مرکز ارتباط مشترکین با شرکت آب و فاضلاب در تمامی ایام و بویژه در تعطیلات نوروز بصورت شبانه روزی پاسخگوی مشترکین خواهد بود و انتظار داریم مشترکین هرگونه قطعی، افت فشار، شکستگی و حوادث اتفاقاتی پیرامون آب و فاضلاب را به این مرکز منعکس تا تدابیر و اقدامات لازم بعمل آید.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: