« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۲۱۳۲
تاریخ انتشار: ۰۲ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۰
فرمانده انتظامی بهمئی خبر داد؛
فرمانده انتظامی شهرستان بهمئی از تجهیز و راه‌اندازی 18 گشت نوروزی پلیس برای خدمات‌رسانی مناسب به شهروندان و مسافران خبر داد و گفت: آماده برقراری امنیت در عالی‌ترین شکل ممکن هستیم.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آوای رودکوف از بهمئی ؛سرهنگ فرزین جمشیدی با تبریک سال نو در خصوص تمهیدات اندیشیده شده برای ایام نوروز گفت: با توجه به بهتر شدن وضعیت کرونایی کشور و ورود مهمانان و مسافران نوروزی به شهرستان، به همین خاطر تمهیدات لازم از روزهای قبل اندیشیده شده است.

 فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بهمئی افزود: در همین راستا ۱۱ واحد گشت سیار، پیاده، موتوری و  ۲  گشت ثابت در امام زادگان شهرستان بهمئی  و ۵ گشت درون و برون شهری راهور و پلیس‌راه برای امنیت شهروندان و منازل تلاش می کنند.

 وی تصریح کرد: تمام همکاران این است که با  استفاده از تمامی امکانات و نیروی انسانی لازم امنیت مطلوبی برای همشهریان و مسافران نوروزی فراهم کند.

 جمشیدی عنوان کرد: انتظار می رود که همشهریان همکاری لازم را با پلیس داشته باشند و درصورت مشاهد موارد مشکوک با پلیس ۱۱۰ تماس حاصل فرمایند‌. 
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: