« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۲۱۳۷
تاریخ انتشار: ۰۲ فروردين ۱۴۰۱ - ۲۱:۴۷
پایگاه خبری آوای رودکوف-امانعلی کریمی زاده از فعالان اجتماعی شهرستان لنده در یاداشتی نوشت:سرانجام با پیگیری های مختلف مردم و مسولان، و پافشاری مدیرکل صمت استان به ویژه مهندس خنجری کارشناس مسئول معادن استان از جناب آقای مهندس دیودیده مدیرعامل شرکت زیرساختهای ایمیدرو و معاونش جناب آقای مهندس هنردوست، جناب آقای مهندس احمدی مدیرکل زیرساختهای اداره کل راه و شهرسازی استان و جناب آقای مهندس خنجری دعوت به عمل آمده بود تا از وضعیت معدن و مسیر ارتباطی آن بازدید میدانی   بعمل آورند. 

در آن بازدید جناب آقای مهندس رزمجو فرماندار وقت شهرستان لنده، جناب آقای محمدخانی عضو سابق شورای شهر و کریمی زاده مدیر اجرائی مجمع خیرین سلامت و پیگیر طرحهای عمرانی و معدنی در لنده حضور داشتند. 

 متعاقب این بازدید دو مرحله مناقصه عمومی برگزار و شرکت مشاور آواندیش ارومیه برنده عقد قرارداد طراحی مسیر  گردید و پیش بینی می شود که تا تیرماه سال 1401 پیمانکار این قطعه که از محل معدن فسفات قیام تا تشان می باشد مشخص و عملیات اجرائی آن شروع خواهد شد. 

جا دارد  از همه کسانی که در این راستا قلمی، قدمی و تلاشی نموده اند بخصوص جنابان دکتر تقوی نژاد معاون سابق توسعه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و جناب آقای دکتر غریب پور معاون اسبق وزیر صمت و مدیرعامل سابق ایمیدرو که تلاشهای مضاعفی داشتند همچنین نماینده محترم مردم تقدیر و تشکر وافر گردد.
                 
کریمی زاده/مدیر اجرائی مجمع خیرین سلامت و پیگیر طرحهای عمرانی و معدنی در لنده
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: