« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۲۱۵۰
تاریخ انتشار: ۰۸ فروردين ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۱
رودکوف ورزشی؛
تیم فوتبال اتحاد طیبی چاروسا قهرمان لیگ برتر فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد شد.
پایگاه  خبری آوای رودکوف:در دیدار پایانی لیگ برتر فوتبال کهگیلویه و بویراحمد دو تیم اتحاد طیبی چاروسا و تام دهدشت به مصاف هم رفتند.


در این مسابقه که در ورزشگاه شهدای نفت و گاز گچساران به قضاوت پوریا افشاریان برگزار شد نیمه اول بازی بدون رد و بدل شدن گلی به پایان رسید.

 تیم تام دهدشت در ابتدای نیمه دوم با گل مهدی جهانکهن پیش افتاد و در ادامه اتحاد قلعه رئیسی با گل بهنام نعمتی بازی را به تساوی کشاند.

پس از ۱۲۰ دقیقه تلاش هر دو تیم، این دیدار با نتیجه مساوی ۱ بر ۱ به پایان رسید و برای تعیین نتیجه نهایی، بازی به ضربات پنالتی کشیده شد.

تیم اتحاد طیبی چاروسا در ضربات پنالتی و در مجموع با نتیجه ۵ بر ۳ تیم تام دهدشت را شکست داد و ضمن کسب قهرمانی در لیگ برتر فوتبال کهگیلویه و بویراحمد، جواز حضور در لیگ دسته سوم فوتبال کشور را نیز به دست آورد و به عنوان نماینده کهگیلویه و بویراحمد در این مسابقات حضور خواهد داشت.

مسابقات لیگ برتر فوتبال کهگیلویه و بویراحمد با شرکت ۱۰ تیم در دو گروه ۵ تیمی به صورت رفت و برگشت برگزارشد و تیم اتحاد طیبی چاروسا بدون باخت قهرمان این دوره از مسابقات شد.


منبع: خبرگزاری صداوسیما
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: