کد خبر: ۳۲۱۶۸
تاریخ انتشار: ۱۲ فروردين ۱۴۰۱ - ۲۳:۲۶
امام جمعه لنده؛
نماز عبادی سیاسی جمعه لنده با رعایت پروتکل های بهداشتی به امامت حجت الاسلام سید هدایت محمودی اصل اقامه شد.
به گزارش خبرنگار پایگاه  خبری آوای رودکوف از لنده؛نماز عبادی سیاسی جمعه لنده با رعایت پروتکل های بهداشتی به امامت حجت الاسلام سید هدایت محمودی اصل اقامه شد.


حجت‌الاسلام محمودی اصل در خطبه های نماز جمعه گفت:جمهوری اسلامی در طول این ۴۳سال ،ضمن اینکه برای خودش عزت و اقتدار کسب کرده است، به دیگر ملت‌های منطقه شجاعت بخشید.

وی افزود:آنهايی که به دنبال زمین گیر کردن ایران و نظام مقدس جمهوری اسلامی بودند ،امروز خودشان زمین گیرند و در موضع ضعف قرار گرفتند.

 حجت‌الاسلام محمودی اصل تاکید کرد:امروز که ۱۲فروردین است در حقیقت مکمل حرکت بزرگ انقلابی ما در ۲۲بهمن هست و به این عزتی که در منطقه پیدا کردیم افتخار می کنیم. 

امام جمعه لنده گفت:از سفر دو روز قبل که استاندار محترم به شهرستان ما داشته تشکر می کنیم، و ستودنی بود که از ساعات ابتدایی تا نیمه شب بدون استراحت روستاهای زیادی را سر زدند و برخلاف سفرهای قبلی که بعضا تشریفاتی بود اما ما وعده های دو روز قبل را صادقانه دیدیم.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان لنده گفت:فردا ۱۳ به در روز طبیعت است و حفظ طبیعت، در دستور کار همه باشد در حین تفریح رعایت موازین شرعی مخصوصا حریم محرم و نامحرم مد نظر افراد باشد.

حجت الاسلام محمودی اصل تصریح کرد:در تعطیلات نوروزی جهت تامین کالاهای اساسی مورد نیاز مردم کوشش خوبی از ناحیه ادرات زیربط با مدیریت فرماندار محترم شکل گرفت،ضمن تشکر از تلاش عزیزان، هیچ گونه نگرانی در تامین کالاهای اساسی چه در شهرستان و چه در کشور وجود ندارد.

امام جمعه لنده در پایان گفت:در آستانه ماه مبارک رمضان هستیم از عزیزان طلبه، هیئت امنا مساجد، خادمان و عموم نماز گزاران تقاضا داریم در این دو روز بحث غبارروبی و آماده سازی مساجد را در برنامه‌های خود داشته باشند و با تلاشی که از سوی اداره تبلیغات اسلامی صورت گرفت به لطف خدا برای همه مساجد بحث مبلغ پیش بینی و آماده شده و روستاهایی که متقاضی اعزام مبلغ بودند این کار براشون انجام شده است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: