« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۲۱۷۳
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۵
با حضور فرماندار انجام شد:
همه مدارس شهرستان بهمئی، در مقاطع مختلف از امروز به طور رسمی بازگشایی شد.
به گزارش  پایگاه خبری آوای رودکوف، علی محمدی فرماندار شهرستان بهمئی، در جمع دانش آموزان و فرهنگیان دبستان ابتدائی ابن سینا شهر لیکک مرکز این شهرستان بر رفع مشکلات آموزشی گذشته تاکید کرد و گفت: متاسفانه دانش اموزان و خانواده ها در حوزه آموزشی و تحصیلی آسیب های زیادی دیده اند که انتظار می رود با همکاری آموزش و پرورش، فرهنگیان و خانواده ها این مشکلات مرتفع شود. 


رئیس آموزش و پرورش شهرستان بهمئی در این مراسم با اشاره به اینکه، پس از مشکلات گذشته،  ستاد ملی مقابله با کرونا ششم فروردین ماه در نشست هماهنگی بازگشایی مراکز آموزشی تصمیم به بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها در ۱۴ فروردین گرفت و مدارس و مراکز آموزشی امروز بعد از ۲ سال دوری دانش آموزان از کلاس‌های درس بود گفت:  تمامی دانش آموزان در همه دوره های تحصیلی با حضور در مدارس همچون قبل از کرونا به فعالیت خود ادامه می دهند.


غلامعلی مویدی افزود: در سال تحصیلی گذشته، دانش آموزان از نیمه آبان ماه ۱۴۰۰ حضور در مدرسه را به صورت نیمه حضوری  تجربه کرده بودند و امروز بعد از تعطیلات نوروزی کلاس های درس را حضوری آغاز کردند.


بیش از  ۶ هزار دانش آموز در مقاطع مختلف تحصیلی در شهرستان بهمئی مشغول تحصیل هستند.



مسلم مختاری خبرنگار و نماینده صداوسیما
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: