« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۲۱۷۵
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۲
گزارش تصویری؛
رسول مظفری مدیر این کارخانه هدف از اجرای این طرح را آموزش و توسعه فعالیت های فرهنگی عنوان کرد.
به گزارش پایگاه خبری  آوای رودکوف؛ همه ساله با پایان یافتن تعطیلات نوروز و فرا رسیدن روز طبیعت، بسیاری از شهروندان با حضور در مناطق تفریحی و جنگلی به تفریح می پردازند.اما متاسفانه پس از پایان این روز به یادماندنی، بسیاری از شهروندان از  جمع آوری زباله های تولید شده سرباز می زنند و آنها را در جوی، نهر، دریا، جنگل و دشت رها می سازند. 


با این وجود علاقه مندان به طبیعت و مناطق جنگلی در قبال این کار غیر فرهنگی بی تفاوت ننشسته و با حضور در این مناطق به پاکسازی طبیعت می پردازند. 


بر همین اساس صبح امروز مدیریت کارخانه بافه سیم گلستان با تعطیل ساختن این واحد تولیدی از همه کارگران و کارکنان این مجموعه تولیدی که بالغ بر 250 نفر هستند، خواست تا با همکاری نیروهای منابع طبیعی و حضور در منطقه جنگلی زرین به پاکسازی این منطقه گردشگری بپردازند.


رسول مظفری مدیر این کارخانه هدف از اجرای این طرح را آموزش و توسعه فعالیت های فرهنگی عنوان کرد و گفت: ما در قبال نسل های آینده مسئول هستیم و پاکسازی طبیعت یکی از راه های حفظ محیط زیست و تحویل آن به صورت پاک و احیا شده به نسل های بعد است.


عکس و گزارش از وحید حاج سعیدی
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: