« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۲۱۸۳
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۳
در جلسه ستاد تنظیم بازار شهرستان بهمئی تاکید شد:
با نظارت بر بازار در ماه مبارک رمضان و با برنامه‌ریزی‌های ستاد تنظیم بازار و قرارگاه امنیت غذایی ، مشکلی برای توزیع اقلام اساسی مورد نیاز مردم در ماه مبارک رمضان وجود ندارد.
به گزارش پایگاه خبری  آوای رودکوف از بهمئی ؛فرماندار شهرستان بهمئی در جلسه ستاد تنظیم بازار این شهر، بر نظارت دقیق بر بازار شهر لیکک تاکید کرد و با اشاره به اینکه، مشکلی در زمینه تامین کالاهای اساسی در نقاط مختلف شهرستان تا پایان ماه رمضان وجود ندارد گفت : با توجه به اینکه شاهد افزایش تقاضا برای مصرف کالاهای اساسی در ماه مبارک رمضان خواهیم بود ، بنابراین نظارت ها و بازرسی ها جهت تنظیم بازار این محصولات در این ماه مبارک افزایش می یابد.


علی محمدی با بیان اینکه؛ هم اکنون ۷ اکیپ بازرسی برای تنظیم بازار در بهمئی بر سطح بازار اقلام پر مصرف و کالاهای اساسی مردم به صورت شبانه روزی در حال رصد و پایش بازار شهرستان هستند و با نظارت بیشتر و برخورد با متخلفان ،  شاهد آرامش و ثبات در بازار کالاهای اساسی مردم هستیم افزود: نظارت و برخورد با تخلف صنفی و احتکار کالا با جدیت مورد نظر خواهد بود. 

وی با تاکید بر تشدید گشت‌های کنترل و رصد بازار در این شهرستان، گفت: مردم بهمئی هرگونه گران فروشی و کم فروشی در بازار را گزارش دهند. 


فرماندار شهرستان بهمئی، عنوان کرد: تأمین بازار و اقلام ضروری از نیاز‌ها و مطالبات اصلی مردم است که بر این اساس وظیفه سنگینی بر دوش مسئولان است.

فرماندار بهمئی افزود: در  ماه جاری گشت‌های مشترک متشکل از ادارات مرتبط به صورت منظم بازار را رصد میکنند ، زیرا نظارت‌های مستمر و میدانی علاوه بر کمک به متعادل شدن قیمت‌ها نیز دست دلالان را نیز از بازار کوتاه می‌کند.

وی گفت: از بازاریان انتظار می‌رود در فروش اجناس ،  رعایت انصاف را داشته باشند و از مردم نیز درخواست داریم هرگونه گران‌فروشی، کم فروشی و سایر تخلفات را گزارش دهند.


گرانفروشی، نصب نکردن پروانه کسب در محل کسب، درج نشدن قیمت بر روی کالا‌ها و ارائه نشدن فاکتور خرید به مشتریان، از جمله تخلف‌های آشکار صاحبان واحد‌های عرضه کالا‌های مختلف در بازار بهمئی بود، که با نظارت جدید ستاد تنظیم بازار با این تخلفات با جدیت برخورد خواهد شد. 


مسلم مختاری خبرنگار و نماینده صداوسیما
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: