« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۲۲۱۴
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۶
باحضور معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار و مدیران دانشگاه علوم پزشکی انجام شد:
ساختمان خیر ساز همراه سرای بیمار بیمارستان امام خمینی (ره) دهدشت با حضور مسئولان استانی کلنگ زنی شد.

به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف از یاسوج؛عملیات اجرایی ساختمان خیر ساز همراه سرای بیمار باحضور معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار و مدیران دانشگاه علوم پزشکی ،فرماندار شهرستان کهگیلویه و برخی دیگر از مسئولان استانی و شهرستانی آغاز شد.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار در این مراسم خدمات نظام و انقلاب در همه بخشها ،به ویژه بخش درمان و بهداشت را قابل تقدیر دانست و گفت: با راه اندازی این همراه سرا یکی از مهمترین دغدغه های مردم منطقه و سرگردانی همراهان بیمار مرتفع شد.

سید جواد هاشمی توجه ویژه به مناطق کمتر برخوردار را از اولویتهای دولت انقلابی و مردمی برشمرد و خاطر نشان کرد : هم‌اکنون مراکز بهداشتی درمانی و بیمارستانهای در حال اجرای این منطقه با پیگری های استاندار و نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی در حال پیگیری است و امیدواریم با راه اندازی این مراکز بهداشتی و درمانی سرانه بهداشت و درمان در حد مطلوب و قابل قبول افزایش یابد.


معاون استاندار افزود: این مجموعه همراه سرا همراه بیمارانی که از شهرها و روستاهای اطراف به این بیمارستان مراجعه می کنند را اسکان داده و در تلاشیم با راه اندازی این مجموعه تکریم و رعایت حرمت همراهان بیمار به نحوی شایسته مد نظر باشد.

این ساختمان در زمینی به مساحت ۴۰۰ متر مربع و با زیربنای ۴۰۰ متر مربع در دوطبقه با اعتبار اولیه پانزده میلیارد ریال، در محوطه بیمارستان امام خمینی (ره) دهدشت و با همت و حمایت بانک اقتصاد نوین ساخته می‌شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: