« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۲۲۲۵
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۴
در نشست استانی ستاد کرونا تشریح شد:
معاون سیاسی امنیتی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: برگزاری مراسم شب‌های قدر در فضای باز بلامانع است.

به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف از یاسوج؛سید جواد هاشمی‌مهر در نشست استانی ستاد کرونا با تاکید بر انجام دُز سوم واکسن کرونا گفت: واکسیناسیون دُز سوم در دستور کار افراد قرار گیرد،ضمن اینکه آموزش و پرورش برای تزریق واکسن ۵ تا ۱۲ ساله‌ها جلسه‌ای با والدین تشکیل و نظر آنها را برای تزریق واکسن جلب کند.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه تاکنون کوتاهی برای واکسیناسیون کرونا انجام نشده، افزود: در ستاد ملی کرونا اعتباری برای خرید ماسک برای مدارس مناطق محروم در نظر گرفته شده که آموزش و پرورش سهم استان را جذب و برای دانش‌آموزان در مناطق محروم ماسک تهیه کند.

وی به در پیش بودن شب‌های پر خیر و برکت قدر و روز قدس اشاره کرده و با بیان این که برای برگزاری این دو مناسبت مهم باید جلسه تشکیل شود، گفت: پیشنهاد شده مراسم شب‌های قدر در فضای باز برگزار شود و اگر قرار است در فضای مسقف برگزار شود در شهرهای قرمز با ۳۰ درصد جمعیت در مدت۹۰ دقیقه، شهرهای نارنجی ۵۰ درصد جمعیت و ۹۰ دقیقه و شهرهای زرد با ۷۰ درصد جمعیت و ۹۰ دقیقه برنامه برگزار شود، ضمن اینکه برای برگزاری برنامه در فضای باز مشکلی وجود ندارد. تاکید می کنیم مردم و روزه‌داران برای شرکت در مراسم لیالی‌ قدر کتاب دعا و مهر از خانه با خود بیاورند.

هاشمی در خصوص نگرانی‌ها از وضعیت بازار گفت: همه ما نگران وضعیت بازار هستیم لازم است دست به دست هم دهیم تا جامعه و نظام آسیبی نبیند.

وی در خصوص اتباع بیگانه در استان هم گفت: متاسفانه بعد از حوادث افغانستان و استقرار دولت طالبان مهاجرت اتباع این کشور به ایران افزایش یافته است، اعلام کردیم کهگیلویه و بویراحمد از استان‌های ممنوع برای مهاجرت اتباع کشور افغانستان است و تنها کسانی که دارای شرایط خاص مانند همسر ایرانی هستند می‌توانند به استان بیایند.

وی خاطرنشان کرد: اتباع غیر مجاز شناسایی و از استان خارج خواهند شوند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: