« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۲۲۳۲
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۴۰۱ - ۲۳:۴۳
فرماندار خبر داد:
جلال دانش در نخستین نشست شورای برنامه‌ریزی در استان کهگیلویه و بویراحمد افزود:مهمترین مشکل شهرستان لنده راه ارتباطی است
منبع: ایسنا

پایگاه خبری آوای رودکوف: فرماندار شهرستان لنده گفت: مهمترین مشکل شهرستان لنده راه ارتباطی است.

جلال دانش در نخستین نشست شورای برنامه‌ریزی در استان کهگیلویه و بویراحمد افزود:مهمترین مشکل شهرستان لنده راه ارتباطی است که ۶۳ درصد راه های این شهرستان خاکی است و ۳۵ درصد نیز نامناسب است برای رفع این مشکل نیازمند اعتبار هستیم.

مهمترین مشکل شهرستان لنده راه ارتباطی است

وی اظهار کرد: راه ارتباطی لنده به منطقه تراب و لنده_ سوق_ دهدشت وضعیت نامناسبی دارند و تصادفات زیادی سالانه در این محور ۵۴ کیلومتر است رخ می دهد.

فرماندار شهرستان لنده خاطرنشان کرد: در صورتی که عملیات اجرایی راه ارتباطی لنده به تراب تسریع یابد، توجه شود و به محور پاتاوه به دهدشت وصل شود مسیر لنده به دهدشت ۱۱ کیلومتر کمتر می شود.

دانش تصریح کرد: روستاهای شهرستان لنده با مشکل طرح هادی مواجه هستند که انتظار داریم بنیاد مسکن توجه بیشتری به روستای این شهرستان داشته باشد.

به گزارش ایسنا، وی بیان کرد: با توجه به آتش سوزی جنگل ها هر ساله با آن مواجه هستیم که انتظار داریم توجه و مساعدت لازم در این زمینه صورت گیرد تا هم پیشگیری لازم صورت گیرد و هم در صورت وقوع آتش سوزی به موقع خاموش و مهار شوند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: