« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۲۲۳۴
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۹
طی مراسمی،
با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری، مدیرکل دفتر حوزه استاندار و کارشناسان عمران، مدیرکل جدید بحران استانداری کهگیلویه و بویراحمد معارفه شد.

به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف از یاسوج؛کیامرث حاجی‌زاده در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل مدیریت بحران استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: سال ۱۴۰۰ سال سختی برای استان کهگیلویه و بویراحمد بوده و اگر کشور درگیر دو بحران خشکسالی و کرونا بود استان چهار بحران را مدیریت می‌کرد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کهگیلویه و بویراحمد معارفه شد/ حاجی‌زاده؛ تمهیدات لازم برای مقابله با آتش‌سوزی‌ها اندیشیده شود

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه بازسازی منازل زلزله‌زده سی‌سخت، آتش‌سوزی‌ جنگل‌ها و مراتع در کنار خشکسالی و بحران کرونا چهار بحرانی است که با آن مواجه بودیم، گفت: زلزله سی‌سخت به خوبی مدیریت شد و در کمتر از یکسال بالغ بر ۳ هزار واحد بهسازی و ۱۵۰۰ واحد تکمیل شد.

وی با اشاره به آتش‌سوزی جنگل‌های خائیز و آتش‌سوزی در جنگل‌ها و مراتع و مدیریت این حوادث افزود: اعتبار خوبی سال گذشته برای تجهیز منابع طبیعی تخصیص یافت امسال هم اعتبارات خوبی به این حوزه اختصاص یافته است.

حاجی‌زاده با بیان اینکه سال گذشته از حوزه بحران حمایت کردیم و امسال هم حمایت خواهیم کرد، افزود: برای تنش آبی کمیته شش گانه فعال شد تا توانستیم از این بحران به سلامت عبور کردیم.

وی بیان کرد: امسال حوزه مدیریت بحران سه ماموریت مهم تدوین طرح جامع مدیریت بحران و تدوین طرح جامع آموزشی و همچنین مدیریت خشکسالی و آتش‌سوزی دارد، از هم‌اکنون تمهیدات لازم برای مقابله با خشکسالی و آتش‌سوزی‌ها اندیشیده شود.

حاجی‌زاده خاطرنشان کرد: ۷ سالن بحران در اختیار شهرداری‌ها است که تجهیز و برای استفاده به مدیریت بحران داده شود.

در پایان از زحمات محمد محمدی تجلیل و علیرضا نیکروز به عنوان مدیرکل جدید مدیریت بحران استانداری معارفه شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین