« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۲۲۴۱
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۶

به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف ؛حجت الاسلام سید محمود الهی نیا  در پیامی انتخاب سلمان رنجبر به عنوان شهردار لنده را تبریک گفت.

پیام تبریک مسؤل شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان لنده به شهردار جدید لنده

در پیام مسؤل شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان لنده آمده است: 


ذَٰلِكَ فَضْلُ اللَّهِ يُؤْتِيهِ مَنْ يَشَاءُ ۚ وَاللَّهُ ذُو الْفَضْلِ الْعَظِيمِ ۰

این برانگیختن به پیامبری و مسؤولیت عظیم تعلیم و تربیت، فضل خداست که آن را به هر کس بخواهد عطا می کند، و خدا صاحب فضل بزرگ است.


برادر پاسدار جناب آقای سلمان رنجبر ، ضمن سلام وخداقوت وآرزوی سلامتی خدمت شریف ،انتخاب جنابعالی توسط اعضاءشورای محترم شهر به عنوان شهردار شهر لنده را خدمت جنابعالی تبریک عرض مینمایم وامیدوارم بتوانید با استفاده از نیروی جوانی وانرژی کامل در جهت خدمت به مردم شهرلنده تلاش وافر نموده وموجبات رضایت خدا و خلق الله را فراهم نمایید .

البته ضمن تشکر از تلاش شهرداران سابق ولی به دلیل محرومیت وفقدان بودجه کلان ، شهر لنده حقیقتا نمای خوبی ندارد وچهره اش عبوس هست که‌ بالطبع مایه افسردگی و پژمردگی مردم میشود ، خیابانها فرسوده ونیاز به بازسازی اصولی دارند ، پارکها فاقد تجهیزات رفاهی وتفریحی است ومشکلات زیادی که مجال واکاوی نیست ، ولی شما چون از خانواده سپاه مقتدر وپاسدار هستید وجوان و کاربلد امیدوارم از تجربه و روحیه جهادی وانقلابی که در شما سراغ دارم با بهره گیری از ظرفیت‌های انسانی و محلی وملی وتامین بودجه کلان وبهره برداری از توسعه و درآمد پایدار تغییر قابل توجهی در شهر بوجود بیاورید موفقیت شما را از خداوند سبحان خواهانم.


سید محمود الهی نیا

مسؤل شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان لنده

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: