« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۲۲۴۸
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۸
روابط عمومی فرمانداری لنده خبر داد:
با دعوت فرماندار شهرستان لنده، مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان و مدیر منطقه جنوب ایرانسل به لنده سفر کردند.

به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛در این دیدار ابتدا مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات به ارائه‌گزارشی از مصوبات سفر استاندار پرداخت.

رادمنش با اشاره به نگاه ویژه استاندار استان به شهرستان لنده، از تصویب شدن طرح‌های مصوب سفر استاندار در اسفندماه و اخذ اعتبار در فروردین خبر داد و افزود: بیش از ۲۰۰ میلیارد ریال برای اجرای این طرح‌ها مصوب گردید.

وی با اشاره به مشخص کردن چند سایت دیگر برای مطالعه و بررسی افزود:در سطح شهرستان دو پروژه جدید تعریف شده که یکی در حال اجرا و یکی در حال مطالعه هست و در روستاها هم دو پروژه جدید و یک پروژه ارتقا تکنولوژی تعریف شده است.

فرماندار شهرستان لنده نیز با اشاره به تلاشهای محرومیت زدایی دولت گفت: یکی از بخش‌هایی که برای تحول مدنظر بود، حوزه ارتباط شهرستان بود که با سفر استاندار و پیگیری‌های نماینده محترم مردم در مجلیس مصوباتی در این زمینه داشتیم.

وی با اشاره تاثیرگذاری مثبت جلسات قبلی با مدیرکل ارتباطات افزود: در روستای موگر، دم تنگ لنده و شهرک سرآسیاب سایت جدید ایجاد خواهد شد و در بخش شیتاپ و روستای بنه‌بلوط ارتقا تکنولوژی و بهینه سازی خواهیم داشت.

دانش با اشاره به نگاه ویژه دولت و استاندار به شهرستان لنده و تلاشهای جهادی مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات اظهار امیدواری کرد که در سال ۱۴۰۱ بخش مهمی از مشکلات شهرستان در زمینه ارتباطات حل خواهد شد.

گفتنی طی این نشست قرار شد مشکلات ارتباطات روستاهای ایدنک، ابرزگه، پاتاوه، تراب و چند روستای دیگر پس از بررسی و مطالعه کارشناسان حوزه اداره کل ارتباطات حل شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: