« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۲۲۵۵
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۱:۳۴
مشروح خطبه های نماز جمعه این هفته شهرلنده به امامت حجت الاسلام محمودی اصل:
نماز عبادی سیاسی جمعه لنده با رعایت پروتکل های بهداشتی به امامت حجت الاسلام سید هدایت محمودی اصل اقامه شد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آوای رودکوف از لنده ؛نماز عبادی سیاسی جمعه لنده با رعایت پروتکل های بهداشتی به امامت حجت الاسلام سید هدایت محمودی اصل اقامه شد.
 
با دلالان ؛ واسطه ها و زیادخواهان بازار برخورد شود/انتظار می رود در ادامه تحولات مدیدیتی ،سراغ نیروهای انقلابی و جوان بروند

حجت‌الاسلام محمودی اصل در خطبه های نماز جمعه با اشاره به دوم اردیبهشت سالروز تاسیس نهاد مقدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت:این شجره طیبه و تاثیر گذار، خادم حقیقی اسلام و انقلاب اسلامی است.

وی افزود:سپاه پاسداران طی ۴دهه ای که از عمر انقلاب گذشته، کارنامه درخشانی از خود نشان داده و مردم انقلابی ما از داشتن چنین نهاد مقتدری به خود می بالند.

حجت الاسلام محمودی اصل گفت:در روزهای قبل در کشور سوئد توسط یک وکیل افراطی به قرآن کریم اهانت شد به بهانه آزادی بیان و به منظور خشمگین کردن مسلمانان و جلوگیری از گسترش اسلام در آن دیار،اما آنها باید بفهمند که قرآن کریم کتاب مقدس ۲میلیارد انسان است و توهین به این کتاب توهین به همه پیامبران و توهین به همه ادیان الهی است.

امام جمعه لنده گفت:جای نگرانی است در کشور ما که ام القرای کشورهای اسلامی است به محضر پیامبر اکرم (ص) جسارت شده توسط یک عجوزه بی شرم و حیا که بارها علیه ارزش‌ها ایستاده است، خانم فائزه هاشمی پیامبر را به دلیل استفاده از ثروت حضرت خدیجه مورد اهانت قرار داده،ای کاش آنهایی که این روزها به سفر فرزند فلان مسئول به خارج از کشور که به جهاتی اعتراضاتشون هم صحیح بود و اشکال هم وارد است، نسبت به بی احترامی به پیامبر رگ های گردنشان باد می کرد.

حجت‌الاسلام محمودی تاکید کرد:اما عجیب این است که نه اینها و نه حتی مسئولین مربوطه به نظر میاد، هیچ برخوردی با این آدم هتاک نداشتند ،انتظار می رود از ادامه مصلحت اندیشی دست بردارند و این فرد به سزای خیانت هایش برسد.

حجت‌الاسلام محمودی اصل خاطرنشان کرد:در بحث نظارت بر بازار انتظار داریم با واسطه ها و دلالان زالو صفت و زیاده خواه قاطعانه برخورد شود، ضمن اینکه از اقدام خوب دولت که در راستای فساد ستیزی لیست ابر بدهکاران بانکی را اعلام کرد، تشکر می کنیم.

خطیب نماز جمعه لنده با اشاره به نزدیک بودن روز قدس گفت:مسئله قدس باید اولویت اصلی نظام اسلامی ما باشد.حجت الاسلام محمودی اصل تصریح کرد:حادثه تاریخی طبس و شکست تاریخی آمریکا که تقریبا همزمان با روز قدس شده ،نماد شکست پذیری آمریکا بود.

وی تاکید کرد:در ماجرای شهادت سردار دلها و بمباران عین الاسد دیدیم که نظام مقتدر اسلامی چطور هیمنه پوشالی آمریکا را به هم ریخت و این کشور را در نگاه مردم دنیا تحقیر کرد.

امام جمعه لنده در پایان گفت:در هفته ای که گذشت در شهرستان ما تغییرات مدیریتی برای ۳اداره انجام گرفت ،ضمن تشکر از مدیران گذشته و تبریک به مدیران جدید ،انشالله با تهعد در مسیر خدمت به این مردم شریف موفق خواهند بود، انتظار می رود در ادامه تحولات ،سراغ نیروهای انقلابی و جوان بروند که بتوانند از هر جهت بنا بر بیانیه گام دوم انقلاب تحول ایجاد کنند.

در هفته ای که گذشت در شهرستان ما تغییرات مدیریتی برای ۳اداره انجام گرفت ،ضمن تشکر از مدیران گذشته و تبریک به مدیران جدید ،انشالله با تهعد در مسیر خدمت به این مردم شریف موفق خواهند بود، انتظار می رود در ادامه تحولات ،سراغ نیروهای انقلابی و جوان بروند که بتوانند از هر جهت بنا بر بیانیه گام دوم انقلاب تحول ایجاد کنند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: