« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۲۲۶۱
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۲:۱۶
امام جمعه موقت ،مسئول بنیاد شهید، نماینده ایثارگران و خانواده شهدا، مسئول بسیج دانش آموزی به همراه رئیس آموزش و پرورش شهرستان لنده با خانواده شهید کوهگرد دیدار کردند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آوای رودکوف از لنده ؛ امام جمعه موقت ،مسئول بنیاد شهید، نماینده ایثارگران و خانواده شهدا، مسئول بسیج دانش آموزی به همراه رئیس آموزش و پرورش شهرستان لنده با خانواده شهید کوهگرد دیدار کردند.

حجت‌الاسلام سید محمود الهی نیا در این دیدار گفت: توفیقی پیدا کردیم در ایام شهادت امیرالمؤمنین علی(ع) خانواده شهید را زیارت کنیم .

دیدار با خانواده شهید کوهگرد در اولین روز کاری رئیس آموزش و پرورش شهرستان لنده

وی افزود:خانواده شهید کوهگرد در عمل ارادت خودشان را به آقا( امیرالمؤمنین) نشان دادند در تقدیم فرزندشان.

امام جمعه موقت لنده در پایان گفت:شهادت شامل حال هر کسی نمی شود و یک امتیاز ویژه ای است که انبیا و اولیا آرزوی آن را داشتند.

در ادامه آهنجان رئیس آموزش و پرورش لنده گفت:امنیت، آسایش استقلال و آزادی ما در میان ۲۰۰کشور در جهان کنونی ،به حرمت خانواده های شهدا است.

دیدار با خانواده شهید کوهگرد در اولین روز کاری رئیس آموزش و پرورش شهرستان لنده

وی افزود:طبق اطلاعاتی که داریم برای هر صندلی در جمهوری اسلامی بیش از ۷۲نفر از بهترین و مخلص ترین افراد فدا شدند.

رئیس آموزش و پرورش لنده در پایان گفت:افتخار می کنم خود را خدمتگذار و سفیری از ناحیه خانواده های شهدا در حوزه تعلیم و تربیت بدانم.

دیدار با خانواده شهید کوهگرد در اولین روز کاری رئیس آموزش و پرورش شهرستان لنده

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: