« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۲۲۹۷
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۶
فرماندار شهرستان بهمئی به مناسبت ۱۲ اردیبهشت روز معلم پیام تبریک صادر کرد.

پایگاه خبری آوای رودکوف:علی محمدی ؛ فرماندار شهرستان بهمئی به مناسبت ۱۲ اردیبهشت روز معلم پیام تبریک صادر کرد.

پیام تبریک فرماندار شهرستان بهمئی به مناسبت ۱۲ اردیبهشت روز معلم

متن این پیام به شرح زیر است:

« بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ »

اقْرَأْ بِاسْمِ رَبِّکَ الَّذِی خَلَقَ * خَلَقَ الْإِنسَانَ مِنْ عَلَقٍ * اقْرَأْ وَرَبُّکَ الْأَکْرَمُ * الَّذِی عَلَّمَ بِالْقَلَمِ

روز معلّم، روز بزرگداشت سنت‌های پسندیده خدا و تعظیم علم و معرفت است و گرامیداشت این روز و تجلیل از معلمان و فرهنگیان شریف، تکریم منزلت رفیع علم و علم آموزی است. درک جایگاه و نقش معلم به عنوان مهم‌ترین رکن تأمین سلامت و تعالی آحاد جامعه و عامل تعیین‌ کننده در مسیر رشد و پیشرفت کشور بر کسی پوشیده نیست.
۱۲ اردیبهشت ماه، سالروز شهادت شهید عرصه علم و اندیشه، استاد آیت ا... مرتضی مطهری و روز بزرگ معلم، فرصت مغتنمی است تا راستی، درستی، اخلاق، پاکدستی، خردورزی، دیانت و آزاداندیشی معلمان، این فرهیختگان مهجور عرصه خطیر تعلیم و تربیت را پاس بداریم. معلمین و اساتید گرانقدری که با صبر و تعهد در برهه‌های سخت بویژه در دوران شیوع ویروس‌کرونا، با تعهد و عشق، به امر آموزش و هدایت دانش آموزان و دانشجویان اهتمام ورزیده و با جریان پویای آموزش، آرامش خانواده‌ها و جامعه را حفظ نمودند.

اینجانب این روز بزرگ را به جامعه فرهیخته، انقلابی و جهادی آموزگاران تبریک گفته و آمادگی خود را جهت پیگیری حقوق حقه و قانونی این ولی نعمتان اعلام می دارم.

امید است معلمین شریف، به عنوان طلایه داران فرهنگ جامعه، همواره در پرتو عنایات حق تعالی و با تاسی از منویات مقام معظم رهبری، همگام با سیاست‌های ریاست محترم جمهوری اسلامی، با کلام نافذ و عزم راسخ و با تولید علم و دانش و پژوهش جهت ارتقاء علمی، فرهنگی و اخلاقی آینده سازان این مرز و بوم و تربیت نیرو‌های توانمند و متعهد، کوشا و پویا باشند.

بی تردید آموزش وپرورش به عنوان یک امر حاکمیتی و مولد سرمایه های اجتماعی، بسترساز توسعه اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی وسیاسی است و نقش بی بدیلی در پیشرفت وتعالی جوامع بشر در ابعاد مختلف آن را ایفا می کند.

دراین نوع نگرش به آموزش و پرورش باید تمام ظرفیتهای نظام جمهوری اسلامی ایران در خدمت سیستم تعلیم وتربیت قرار گرفته ، همه جانبه وپرقدرت برای آموزش وپرورش سرمایه گذاری شود.

نسل جوانی که در این مسیر پرورش می یابد ثروتی آنچنان انبوه و ذخیره ای آنچنان عظیم است که هیچ پدیده ای ارزشمند دیگری برای کشور با آن برابری نمی کند.

همه مسئولین وبرنامه ریزان و قانونگذاران ومجریان باید باور داشته باشند که ستون خیمه تعلیم و تربیت و فرهنگ کشور در آموزش وپرورش قرار دارد، از این رو باید در اولین اولویت برنامه ها قرارگیرد، در اولویت گرفتن آموزش وپرورش به معنای تضمین امنیت فرهنگی،امنیت سیاسی،ا اقتصادی است.

ضمن ارج نهادن به تلاشهای صادقانه معلمان و اساتیدگرانقدر ،روز معلم را به جامعه بزرگ فرهنگی ایران به ویژه معلمان سختکوش تبریک عرض نموده، امیدوارم با استعانت از خداوند متعال، آموزش وپرورش در جایگاه واقعی خود در تراز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران قرار گیرد.

علی محمدی
فرماندار شهرستان بهمئی

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: