« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۲۳۰۶
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۰:۱۱
مسئول عقیدتی سیاسی ناحیه یاسوج خبر داد
مسئول عقیدتی سیاسی ناحیه مقاومت بسیج یاسوج از اجرای بیش از ۱۰۰عنوان برنامه در هفته عقیدتی سیاسی خبر داد.
اجرای بیش از ۱۰۰ عنوان برنامه در هفته عقیدتی سیاسی

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آوای رودکوف از یاسوج ؛سروان پاسدار سیداحسان گلشنی در گفتگو با خبرنگاران به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه با اشاره به اینکه نشر اندیشه شهید مطهری لازم و واجب است تصریح کرد:دشمن شناسی ، روحیه مبارزه و جهادی،ایستادگی و مبارزه با جریان مارکسیسم از ویژگی های شهید مطهری بود.

وی ابراز کرد: دشمنان انقلاب همواره به دنبال تخریب و مسخ باورهای دینی ما در جامعه اسلامی هستند بنابراین سپاه و بسیج به عنوان مدافعان و بازوان انقلاب اسلامی کارهای ارزشمند و جامعی را برای مقابله با نقشه های دشمن اجرا می کنند.

مسئول عقیدتی سیاسی ناحیه مقاومت بسیج یاسوج افزود: دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان، کوه نوردی کارکنان ناحیه و آموزش و پرورش شهرستان، تبیین اندیشه های استاد شهید مطهری در قالب نشست های تربیت تعالی،دیدار با خانواده های شهدا،تجلیل از مربیان عقیدتی سیاسی،نواختن زنگ سپاس به مناسبت هفته گرامیداشت مقام معلم در مدارس، برگزاری مسابقه خطاطی و نقاشی، برگزاری مسابقات مختلف از کتاب های شهید مطهری،برگزاری نمایشگاه کتاب از آثار شهید مطهری در نماز خانه ناحیه از دیگر برنامه های گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی ناحیه مقاومت بسیج یاسوج است.
سروان پاسدار سید احسان گلشنی در پایان خاطرنشان کرد: برنامه های هفته عقیدتی سیاسی از ۱۲ تا ۲۰ اردیبهشت درسطح شهرستان اجرا می گردد

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: