« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۲۳۲۳
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۶
خبر فوری؛
تحقق وعده استاندار کهگیلویه وبویراحمد به اهالی کاکان بویراحمد #در ۲۷اسفندماه ۱۴۰۰،سید علی احمدزاده استاندار کهگیلویه و بویراحمد با همراهی مهدی روشنفکر نماینده مرکز استان در مجلس شورای اسلامی، سید محمد هادی امیری سرپرست مخابرات منطقه کهگیلویه و بویراحمد و جمعی از مدیران استانی و شهرستانی از دهستان کاکان بازدید کردند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آوای رودکوف از یاسوج ؛در این سفر یک روزه یکی از طرح هایی که مورد توجه مسئولان ارشد استانی و نماینده مردم شریف بویراحمد و دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی قرار گرفت‌،  اجرای پروژه فیبر نوری به طول ۴۰ کیلومتر در کاکان بود .

تحقق وعده استاندار کهگیلویه وبویراحمد به اهالی کاکان بویراحمد

سید علی احمدزاده استاندار کهگیلویه بویر احمد در بازدید از اتمام این پروژه گفت ؛ خوشبختانه فیبر نوری با مشقت بسیار و با صرف هزینه هنگفتی  به منطقه زیبای کاکان رسیده و هم اکنون اهالی این منطقه می توانند اینترنت پرسرعت را در خانه های خود لمس کنند، لذا با انجام فیبر نوری بستر کار فراهم شده و باید کار تمام شود و ثمره و نتیجه این فیبرنوری در منطقه، ارتقاء سایت های همراه اول و ایرانسل به اینترنت پرسرعت می باشد، لذا ضمن تقدیر و تشکر از عملکرد مطلوب مخابرات استان ،وعده ما با مردم روز ۲۷ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۱ است.

سید محمد هادی امیری سرپرست مخابرات منطقه کهگیلویه بویراحمد درخصوص اجرای این پروژه گفت؛ پروژه به طول ۴۰ کیلومتر و با حفاری وعبورفیبرنوری از گردنه سخت گذر سنگ منگ با حساسیت بسیار خاصی به کاکان رسید وبا انجام این مهم ،زیرساخت ارتباطی با کیفیت مطلوب در کاکان فراهم شده است ومی توان ادعا نمود، برای اولین بار در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران زمستان ۱۴۰۰، اولین زمستانی بود که کاکان طعم ارتباطی فراگیر را حس کرد.

سید محمد هادی امیری درپایان گفت ؛یکی از حساسیت های استاندارمحترم استان ، ارتقاء تکنولوژی در این منطقه است و ان شاالله تا ۲۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ این مهم به سرانجام خواهد رسید .

به گزارش آوای رودکوف ؛سید محمد هادی امیری  در روز دوشنبه ۱۹ اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۱ طی گفتگو با خبرنگاران گفت :به یاری خداوندو مدد مسئولان ارشد شرکت مخابرات ایران، سایت موبایل همراه اول درمنصورخانی کاکان به اینترنت پرسرعت مجهز شد تا اهالی شریف این روستا ومناطق همجوار بتوانند از اینترنت پرسرعت برخودار شوند وبتوانیم به وعده ارتباطی خود به استاندارمحترم استان کهگیلویه وبویراحمد جامه ی عمل بپوشانیم.

بر اساس همین گزارش؛ در اوایل بهمن ماه سال ۱۴۰۰ طی بازدید میدانی سید علی احمد زاده از بخش زیلایی ومطالبات مردمی روستاهای چاهن وبالرود درخصوص اینترنت ، سرپرست مخابرات منطقه  به استاندار کهگیلویه وبویراحمد قول داد که پایان سال ۱۴۰۰این مهم محقق شود ولی سید محمد هادب امیری در۲۲بهمن ماه به وعده خود عمل کرد .

دومین وعده ارتباطی امیری به احمدزاده  قبل از شروع هفته ارتباطات محقق شد تا اثبات کند ،مردم می توانند به قول ها ووعده های مدیران اعتمادکنند ومتقابلا مدیران به وعده های خود پایبند باشند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین