« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۲۳۴۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۰
مشروح خطبه های نماز جمعه این هفته شهرلنده به امامت حجت الاسلام محمودی اصل:
نماز عبادی سیاسی جمعه لنده با رعایت پروتکل های بهداشتی به امامت حجت الاسلام سید هدایت محمودی اصل اقامه شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آوای رودکوف از لنده ؛نماز عبادی سیاسی جمعه لنده با رعایت پروتکل های بهداشتی به امامت حجت الاسلام سید هدایت محمودی اصل اقامه شد.

بیماری نظام اقتصادی یک میراث به جا مانده از دهه ۵۰است/دولت بایستی خیلی قوی تر در عرصه اطلاع رسانی و اقناع نخبگان و اطلاع عمومی قدم بردارد

حجت‌الاسلام محمودی اصل در خطبه های نماز جمعه گفت:این روزها ،همه جا بحث اصلاح ساختار یارانه هاست که اقدام بسیار مهم و ارزشمندی است.وی افزود:رهبر بزرگوار ما در دیداری که چند روز قبل با جامعه عزیز فرهنگی داشتند در کنار همه رهنمودها یک توصیه داشتند، دولت گام ها و برنامه های بلندی برای اقتصاد برداشته و همه کمک کنند.

حجت‌الاسلام محمودی اصل در مورد اصلاح ساختار اقتصاد کشور گفت:متخصصان و شهروندان عادی اذعان دارند که در حوزه اقتصاد اشکالات مزمن و بزرگی داریم و به تعبیری اقتصاد ما بیمار است .

امام جمعه لنده تاکید کرد:بیماری نظام اقتصادی یک میراث به جا مانده از دهه ۵۰است یعنی از آخرین سال‌های عمر رژیم ستم شاهی و بعد هم دولتهایی در عمر انقلاب آمدند و رفتند و به عبارتی می توانیم بگوییم تورم بالایی که مردم ما سالهاست که دارند تحمل می کنند ۵۰ سال هست که میهمان ایرانی هاست.خطیب نماز جمعه لنده تصریح کرد:دولت جدید در اصلاح ساختار یارانه ها خودش را به زحمت انداخت به خاطر مردم، و به قول رئیس جمهور آبروش را وسط گذاشت برای اینکه دردهای کهنه چندین ساله درمان شود.

حجت‌الاسلام محمودی اصل خاطرنشان کرد:البته این گلایه به دولت وارد است که رسانه ش ضعیف است دولت بایستی خیلی قوی تر در عرصه اطلاع رسانی و اقناع نخبگان و اطلاع عمومی قدم بردارد.امام جمعه لنده گفت:در این هیاهوی چند روزه اقدامات خوب دولت مثل بیمه سلامت که برای قشر ضیف بود و واردات خودرو گم شد، در حالی که کمپانی های معروف خودروسازی سالهاست در حق مردم ظلم می کنند، مگر ما سالها منتظر چنین اقداماتی نبودیم.

حجت الاسلام محمودی اصل در پایان گفت:دولت سیزدهم به درستی و برخلاف دولت های گذشته اصلاح اقتصادی را نه از دوره دوم بلکه از دوره اول و سال اول انجام داد در حالی که دولت آقای احمدی نژاد از دوره دوم و سال ۵ شروع کرد و دولت آقای روحانی از دوره دوم و سال ششم و هفتم ،این امر به خاطر احساس دین به مردم بود و اینکه دنبال حفظ قدرت و تشنه قدرت نبود به همین خاطر این اقدام شجاعانه را انجام داد و اصلا یکی از اصلی ترین وعده های اصلی رئیس جمهور اصلاح و توزیع یارانه ها و پرداخت آن به مردم بود.

نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۳
0
1
با احترام به این امام جمعه عزیز امام توجیهات ایشان قابل قبول نیست.و شرایط فعلی با هیچ دوره ای قابل قیاس نیست باید واقعیات را به مردم گفت ضمن اینکه مردم خود بهترین قاضی هستند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: