« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۲۴۲۹
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۸
آوای رودکوف؛
رئیس بینیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور به منظور بررسی مشکلات عمران روستایی به لنده سفر کرد.

پایگاه خبری آوای رودکوف:در جریان این سفر مهندس نیکزاد به همراه موحد نماینده کهگیلویه بزرگ در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولین از روستای مالشیخ در بخش های مرکزی شهرستان لنده بازدید کردند.


به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان لنده در این دیدار ابتدا تعدادی از شهروندان لنده ای به ذکر مشکلات شهرستان در حوزه بنیاد مسکن پرداختند و اصلی ترین مشکل این شهرستان را در بخش آسفالت راههای روستایی عنوان کردند.

سپس نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی ضمن خیر مقدم به مهندس نیکزاد و هیئت همراه گفت: شما استاندار این استان بودید و کاملا شرایط این منطقه را می دانید. شهرستان لنده یکی از مناطق سرافراز چه قبل و چه بعد از انقلاب بوده است و شاهد آن هم گلزارهای متعدد شهدا در این منطقه است.
.
موحد به بررسی مشکلات شهرستان پرداخت و ضمن تاکید بر اولویت بندی پروژه ها افزود: بارها گفته‌ام اگر می دانید که یک کاری فعلا نمی شود انجام بگیرد، وعده و وعید ندهید.

نماینده مردم در مجلس همچنین از آقای نیکزاد خواست تا به زودی شروع پروژه های آسفالت در شهرستان کلید بخورد

سپس مهندس نیکزاد در سخنانی با اشاره به اینکه بخش زیادی از صحبتهای و گلایه های حاضرین را قبول دارند، افزود: برای همین در بین مردم حاضر شدیم، فرمانداران شهرستانهای مختلف جزئیات مشکلات را در قالب نامه و همچنین در جلسه به بنده ارائه دادند و به زودی با بررسی این مشکلات و در جلساتی که به صورت دو هفته یکبار با آقای فتاح داریم، اقدامات لازم صورت خواهد گرفت.

گفتنی است یکی از موضوعات قابل تاکید مهندس نیکزاد، نماینده مردم در مجلس، فرماندار و مردم در جلسه، بحث آسفالت در شهرستان بود که قرار هست به زودی تصمیم گیری لازم برای شروع این امر در جلسه‌ای با آقای فتاح صورت بگیرد

همچنین قرار هست مقدمات کار برای ایجاد شعبه بانک مسکن در شهرستان لنده فراهم گردد

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین