« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۲۴۴۴
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۷
استاندار کهگیلویه وبویراحمد :
استاندار کهگیلویه وبویراحمد گفت: بنیاد مستضعفان عزم خود را در محرومیت زدایی و کارهایی که در مناطق مختلف این استان آغاز کرده گسترده تر کند.

به گزارشپایگاه خبری آوای رودکوفاز یاسوج؛ سیدعلی احمدزاده با حضور سید پرویز فتاح رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی کشور ، مهدی روشنفکر نماینده مردم شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی در نشستی که جمعی از مدیران استان حضور داشتند، گفت: با توجه به سطح گسترگی و عمق محرومیت در این استان، این نهاد انقلابی در مناطق لنده، دیشموک، زیلایی، سیلاب کلوار و دیگر مناطق محروم و دوره افتاده استان خدمات و وسعت کار خود را تعمیم بخشد.

بنیاد مستضعفان محرومیت زدایی از استان را گسترده تر کند

استاندار با بیان اینکه، بنیاد مستضعفان به عنوان نهادی پیشرو در محرومیت زدایی است عنوان کرد: در این مناطق محروم و دورافتاده این استان جاده دسترسی، آب، برق، پوشش شبکه های تلویزیونی، اینترنت با مشکلاتی جدی مواجهند و نیازمند کمک و حمایت جدی دارند.

وی اظهار داشت: کهگیلویه وبویراحمد با ۲۵ درصد نفت، ۱۰ درصد آب و چند سد بزرگ احداث شده و در دست اجرا و با این همه سرمایه های خدادادی اکنون۶۰ روستای این استان با تانکر آبرسانی می شوند و تعداد زیادی هم با تنش آبی مواجهند.

استاندار کهگیلویه وبویراحمد تصریح کرد: ۲۰ هزار نفر به عنوان فقیر در استان شناسایی شده اند که تحت حمایت هیچ نهادی نیستند و خواسته ما ایجاد فرصت اشتغالزایی برای این افراد است.

احمدزاده ابراز داشت: بیمارستان سلمان یاسوج ویژه ایثارگران که درآن بیماران ایثارگر، اعصاب و روان، شیمیایی و معلول بستری و تحت درمان هستند در ساختمانی قدیمی و متروکه است و فاقد تجهزات مناسب و آمبولانس می باشد که باید در این خصوص تدبیری شود و نیازمند کمک و حمایت این بنیاد هستیم.

وی گفت: موزه دفاع مقدس استان به لحاظ ساختمانی در وضعیت مناسبی نیست و انتظار داریم مورد توجه قرار گیرد.

استاندار کهگیلویه وبویراحمد تاکید کرد: بیش از یک هزار ۸۰۰ فرزند ایثارگر در این استان متقاضی شغل هستند از این نهاد انقلابی تقاضای بسترسازی برای ایجاد فرصت اشتغال این عزیزان هستیم.

استاندار تاکید کرد: بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی و بنیاد علوی در مناطق محروم دیشموک و لنده کارهای مهمی انجام داده اند اما به دلیل شرایط سخت منطقه می طلبد توجهات به این مناطق بیشتر شود.

احمدزاده به ظرفیت ها و توانمندی های استان در بخش کشاورزی، آب و خاک اشاره کرد و گفت: سرمایه گذاری در ایجاد گاوداری شیری و محصولات لبنی مورد توجه قرار گیرد.

استاندار خاطرنشان کرد: طرح های آبرسانی در بخش کشاورزی در مناطق مختلف این استان داریم که با فعال شدن آنها به اشتغال و تولید استان کمک می کند و در این خصوص نیازمند حمایت هستیم.

وی با بیان اینکه، بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی الگوی خوبی برای محرومیت زدایی و ایجاد زمینه برای کار و اشتغال است تاکید کرد: با توجه به عمق و گستردگی محرومیت در مناطقی از این استان توجهات این نهاد انقلابی بیشتر و فراگیرتر شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: