« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۲۴۴۵
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۹
مدیرکل صداوسیمای مرکز کهگیلویه و بویراحمد خبر داد:
مدیرکل صداوسیمای مرکز کهگیلویه و بویراحمد از درخشش رادیو دنا در نخستین جشنواره تولیدات رادیویی زیارت در مشهد مقدس خبر داد.

به گزارشپایگاه خبری آوای رودکوفاز یاسوج؛امیر رئوف با بیان اینکه مراسم اختتامیه این جشنواره در بخش‌های ترکیبی، نمایش، خبر، فضای مجازی، موسیقی و نغمات، پژوهش و نویسندگی برگزار شد، گفت: رادیو دنا در بخش های میزگرد با اثر « پرسمان» به تهیه کنندگی محمدصادق آزادی، فیچر و مینی فیچر با اثر « تو را می خواند» به تهیه کنندگی مسعود رشیدی و بخش ترکیبی با اثر « آخرین سرباز » به تهیه کنندگی وحید علویان موفق به کسب رتبه های برتر شدند.

رادیو دنا در جشنواره ملی زیارت خوش درخشید

وی با بیان اینکه شرکت کننده گان سال 1398، دو هزار اثر رادیویی در ساختارهای مختلف به دبیرخانه جشنواره ارسال کردند، افزود: مراسم اختتامیه این جشنواره چندین بار به دلیل اوج گیری بیماری کرونا به تعویق افتاد که یکی از حکمت های آن این بود که برگزاری آن با این مناسبت ها مصادف شود.

مدیرکل صداوسیمای مرکزاستان ایجاد رقابت تخصصی میان برنامه‌سازان شبکه‌های سراسری، استانی و شناسایی استعدادهای جدید در سطح کشور در موضوع زیارت و همچنین انتقال تجربه‌های موفق و ارزیابی برنامه‌ها در جهت ایجاد نظام تشویقی و انگیزشی در فرآیند تولید بخشی از اهداف برگزاری این جشنواره ذکر کرد.

وی مردمی بودن و مردمی سازی پیام های دینی را از مهمترین شاخصه های این جشنواره نام برد و بیان کرد: موضوع زیارت تنها متعلق به دو میلیارد مسلمان جهان نیست، بلکه قلب‌های هر قوم و مکتبی به عشق این موضوع می‌تپد.

رئوف یکی از ماموریت‌های اصلی رادیو زیارت را پاسخگویی به اطلاعات و نیاز‌های زائران از آغاز سفرتا پایان سفرعنوان کرد و گفت: نگاه ما به مقوله زیارت، تشرف یک زائر از یک شهرستان به شهرستان دیگر و از یک امام زاده به امام زاده دیگر است..

وی با بیان اینکه استان کهگیلویه و بویراحمد 225 امامزاده واجب التعظیم دارد، افزود: بخش های سیما، صدا، خبر و فضای مجازی صداوسیمای استان دراین سالها گزارش ها و مستند های فاخری در حوزه معرفی، تکریم و فلسفه وجودی امامزاده گان تولید و پخش کرده اند.

لازم به ذکر است اختتامیه آئین نخستین جشنواره تولیدات رادیویی زیارت 17خرداد ماه در سالن همایش های صداوسیمای مشهد مقدس و با حضور دکتر محمد مهدی رحمتی سرپرست معاونت امور استان های صداوسیما برگزار شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: