« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۲۴۵۲
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۰:۱۵
یاداشت؛
اساسی ترین مشکل این شهرستان را می توان بن بست بودن آن نام برد که از سالهای دور تا کنون اقداماتی برای خروج این شهر از بن بست انجام که متاسفانه تا کنون هیچ کدام از آنها به نتیجه نرسیده است.....

به گزارشپایگاه خبری آوای رودکوف؛لنده یکی از شهرستان‌های استان کهگیلویه و بویراحمد می‌باشد. شهر لنده مرکز این شهرستان است. لنده از قدیمی‌ترین شهرهای این استان است به گونه‌ای که از سال 1305 به عنوان يكي از بخش هاي مهم شهرستان كهگيلويه در اين استان بر سر زبانها بوده است و اين بخش در سال 1391 به شهرستان ارتقا يافت.

اگر چه خدمات قابل توجهی در این شهرستان و در دولتهای مختلف انجام شد اما بسياري از كوچه ها، خيابان ها و معابر در شهر لنده متناسب با مبلمان شهري نيست و در بسياري از محله ها ساختار روستايي بر شهر حاكم است. 

این شهرستان گرچه قدمتي به وسعت تاريخ دارد اما محروميت هاي عميق و مشكلات زيرساختي و بن بست بودن آن تا حد قابل ملاحظه اي بر ظرفيت ها و استعدادهاي اين منطقه سايه افكنده است.

اساسی ترین مشکل این شهرستان را می توان بن بست بودن آن نام برد که از سالهای دور تا کنون اقداماتی برای خروج این شهر از بن بست انجام که متاسفانه تا کنون هیچ کدام از آنها به نتیجه نرسیده است بعنوان مثال:جاده تراب لنده که قرار بود 18 ماهه به بهره برداری برسد بیش از 8 سال است که هنوز در نیمه ی راه است و اگر چه پل آن زده شده است اما خبری از جاده آن نیست.

اما آنچه در این یاداشت کوتاه مد نظر هست لزوم اولویت بندی مشکلات این شهرستان و رفع دغدغه های چندین و چند ساله ی مردم هست که هر از چندگاهی از طرف مسولان یاداوری و مطالبه گری می شوند اما بعضی از این مشکلات از جمله جاده لنده به تشان که عملیات آن به کندی صورت می گیرد مورد غفلت مسولان قرار گرفته و در سفرها و بازدیدهای اخیر مسولان  استانی و کشوری و نماینده مردم تا کنون هیچ گونه بازدیدی از آن صورت نگرفته و انگار که نه یک پروژه ملی و نه یکی از مطالبات به حق مردم برای خروج از بن بست است!

مطالبات فراموش شده مردم لنده؛مردم فقط به وعدها دل خوش کردند !!

همچنین کانال سیل بند لنده را می توان یکی از مهمترین و چالشی ترین معضلات بهداشتی این شهرستان عنوان کرد که این مهم نیز مورد غفلت واقع شده است و همچنان نارضایتی عمومی را در پی دارد .

مطالبات فراموش شده مردم لنده؛مردم فقط به وعدها دل خوش کردند !!

ساختمان دانشگاه پیام نور لنده را نیز می توان یکی دیگر از مطالبات به حق جوانان ؛دانشجویان و مردم این شهرستان عنوان کرد که این مهم نیز  از سال ۹۰ افتتاح و کلنگ زنی شده که به دلیل کمبود اعتبارات از سال ۹۴ تا کنون با ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی رها شده است که این مهم نیز مورد غفلت مسولان واقع شده و هیچگونه توجهی به آن نمی شود!!!!

مطالبات فراموش شده مردم لنده؛مردم فقط به وعدها دل خوش کردند !!

متاسفانه لنده مشکلات عدیده ای دارد که از سالهای دور تا کنون انباشته شده و هر از چند گاهی سفرهای استانی یا کشوری به آن انجام می شود وعده هایی داده می شود که تا کنون کمتر محقق شده و آن سفرها گویا جنبه سیاحتی و یا ماموریتی داشته است ولی آنچه مردم این شهرستان انتظار دارند توجه مسئولان ارشد استان و نماینده مردم برای پیگیری و تحقق مطالبات به حق و فراموش شده ی این شهرستان است تا شاید تحقق آن لنده را از بن بست خارج کندو راه‌های توسعه را برای شهرستان به ارمغان آورد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: