« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۲۴۶۱
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۸
یاداشت طنز از وحید حاج سعیدی؛
والا قدیم یک جا دزدی می شد تکلیف همه مشخص بود. دزدها قیافه خفنی داشتند و مخفیگاه شان هم معلوم بود و پلیس می دانست باید کجا دنبال شان بگردد. مالباخته هم معلوم بود که چه چیزی از دست داده است و نیاز به ننه من غریبم بازی و ادا و اصول نداشت!...

پایگاه خبری آوای رودکوف-وحید حاج سعیدی :والا قدیم یک جا دزدی می شد تکلیف همه مشخص بود. دزدها قیافه خفنی داشتند و مخفیگاه شان هم معلوم بود و پلیس می دانست باید کجا دنبال شان بگردد. مالباخته هم معلوم بود که چه چیزی از دست داده است و نیاز به ننه من غریبم بازی و ادا و اصول نداشت! آینه بین و رمال هم می دانستند چطور به مالباخته دلداری بدهند و سر کیسه اش کنند! اما الان دزد زده به بانک ملی آن هم روبروی دانشگاه و با ابزار پیشرفته ای به نام دیلم تمام صندوق های پر را خالی کرده است و جالب اینکه معلوم نیست چه چیزی با خودش برده است. بعد هم دوستان بانکی خیلی جدی اعلام کرده اند خسارت همه مالباختگان را جبران می کنیم!


مونسان عضو هیات رئیسه بانک ملی با بیان اینکه با نظارت مراجع قضایی خسارت تمامی مالباختگان توسط بانک ملی پرداخت خواهد شد، اعلام کرد: سارقان صندوق امانات شعبه دانشگاه این بانک مجهز به ابزارهای پیشرفته بودند و محتویات ۱۶۲ صندوق را به سرقت برده‌اند.


پدر آمرزیده ... خدا خیر داده ...وقتی معلوم نیست یارو داخل صندوق چه چیزی به امانت گذاشته است، چطور می خواهید خسارتش را جبران کنید؟! طرف پدربزرگش که از قضا آلزایمر داشت و روزی دو بار مشخصات اطرافیان را می پرسید دو ماه مانده به سفر ابدی یک چیزی راجع به یک تکه زمین در ولایت شان گفته که تعبیرش به زبان ساده تر این است که به فلانی ارث برسد. فلانی هم فایل صوتی این وصیت نیم بند شفاهی پدربزرگ را روی فلش 2 گیگ ریخته و در صندوق امانات بانک ملی به امانت گذاشته است. دزدان هم نامردی نکردند و لابلای دلارها و جواهر آلات قجری و پاسپورت آمریکایی و خنزر پنزر شهروندان، فلش این بنده خدا را هم با خودشان برده اند! حالا خسارت این خسران ابدی را آقای مونسان چطور می خواهد جبران کند والله و اعلم ؟! شما اصلاً عروس ها و دامادهای خانواده را می شناسید که چطور مثل بختک روی اموال مرحوم چنبره زده اند؟! اصلاً می دانید الان هر متر زمین در ولایت این بنده خدا متری چند میلیون معامله می شود؟!


اگر این بنده خدا خیلی هم اعتراض کند و شاکی شود نهایتاً به جای فلش دو گیگ یک هارد اکسترنال 2 ترابایت تحویلش می دهند و خلاص!


با این حال کاری است که شده و شما هم یادتان باشد اگر پدر بزرگ تان چیزی راجع به مال و اموالش گفت همان جا نقداً یک دست خطی چیزی بگیرید و میخ را محکم بکوبید مخصوصآً اگر حاج بابا آلزایمر داشته باشد! در پایان باید گفت اینکه بعضی ها اعتقاد دارند با دست خالی یا نهایتاً با یک دیلم هم می توان کار خیر کرد پر بیراه نگفته اند. الان دعای زن و بچه هزاران دزد و سارق پشت سر این بندگان خداست چرا که بعد از این داستان خلق الله پول های نقدشان را هم دیگر در بانک ها ها به امانت نمی گذارند چه برسد به اشیاء عتیقه و طلا و جواهر و فلش سخنرانی پدربزرگ و پاسپورت آمریکایی شان...


فقط خدا کند دوستان سارق همانطور که با این حرکت آوانگارد و مبتکرانه شان مسئولان امنیتی بانک را شوکه کردند و دعای زن و بچه همکاران را پشت و پناه شان دیدند، مرام بگذارند و با پخش یک کلیپ کوتاه از اموال سرقتی یا حتی لیست دست نویس اشیاء به سرقت رفته، دست مسئولان را بابت جبران خسارت باز بگذارند! خیر از جوانی تان ببینید... دم شما گرم...

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: