« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۲۴۶۲
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۳:۲۹
کهگیلویه و بویراحمد؛
از شش عنوان کتاب تاریخ شفاهی دفاع مقدس با حضور استاندار کهگیلویه وبویراحمد رونمایی شد.

به گزارشپایگاه خبری آوای رودکوفاز یاسوج؛استاندار کهگیلویه وبویراحمد در آیین رونمایی از این کتاب ها، مهمترین وظایف امروز ما در قبال خانواده های معزز شهدا و جامعه ایثارگران را پاسداری، ترویج و تبیین فرهنگ دفاع مقدس و پرداختن به آنها در ابعاد مختلف دانست و تاکید کرد: این حرکت سرآغازی برای کارهای بزرگتر و موثرتر در حوزه دفاع مقدس باشد.


سیدعلی احمدزاده اظهار داشت: شهدا با خدا معامله کردند و راه و مسیر الهی را رفتند و آنهایی که برای شهدا قلم به دست گرفته اند با الگو قراردادن دفاع مقدس به جهاد تبیین پرداخته و در مسیر شهدا هستند، مسیری که خاطره جان فشانی ها بیان می شود برای نسل های آینده و همه آنهایی که تشنه حقیقت هستند.


استاندار با بیان اینکه، همه مدیون ایثارگری خانواده های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران هستیم، اظهار داشت: عمل به قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران را در استان با جدیت دنبال و اجرا می کنیم و در پی راهکارهای افزایش ظرفیت ها در جهت خدمت رسانی و اشتغال آنها هستیم.


وی تصریح کرد: در پذیرش ها سهمیه ۲۵ درصد جامعه ایثارگران و پنج درصد رزمندگان شش ماه به بالا در دستگاه های اجرایی، قانون رعایت نشده است و کارگروهی در استان تشکیل دادیم تا به این مهم پرداخته شود.


استاندار گفت: از کارگروه و بنیاد شهید خواستم نحوه پذیرش را بررسی کند که نتیجه نشان داد ۸۰ درصد جذب در دستگاه‌ های اجرایی مربوط به سهیمه ۵ درصد فرزندان با درجه ایثارگری شش ماه به بالاتر بود.


احمدزاده ابراز داشت: از سهمیه ۲۵ درصد مربوط به فرزندان شهدا و ایثارگران بالای ۵۰ درصد، فقط ۱۵ درصد در ادارات جذب شده که در این زمینه رتبه‌ بندی صورت می‌گیرد تا هر کدام در همان سهمیه خودشان جذب شوند.
استاندار در خصوص موزه دفاع مقدس استان گفت: موزه برای تکمیل به ۵۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد که در سفر رئیس بنیاد مستضعفان این موضوع مطرح و مورد استقبال قرار گرفت اما تصمیم‌گیری نهایی در تهران گرفته می شود.


دکتراحمدزاده گفت: پیگیری ساختمان بیمارستان سلمان ویژه جانبازان از دیگر خواسته های جامعه ایثارگران استان در دستور کار قرار گرفته است.


استاندار با بیان اینکه، گرفتاری و مشکلات جامعه ایثارگران و خانواده های معزز شهدا را با همه توان پیگیری می کنم، خاطرنشان کرد: با عمق جان به خانواده های معزز شهدا و جامعه ایثارگر می اندیشم و در تلاش برای رفع مشکلات آنها هستم.


در این مراسم از راویان و نویسندگان شش عنوان کتاب تاریخ شفاهی دفاع مقدس در استان کهگیلویه وبویراحمد تجلیل شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: