« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۲۴۹۵
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۲
صبح امروز؛
رزمایش مشترک صرفه جویی در مصرف آب و برق با همکاری سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، وزارت کشور و وزارت نیرو همزمان با سراسر کشور در کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.

به گزارشپایگاه خبری آوای رودکوفاز یاسوج؛علی محمد غریبی در حاشیه این رزمایش با اعلام این خبر به خبرنگاران گفت: به جهت اهمیت آب و برق بعنوان حیاتی ترین زیرساخت های توسعه و آبادانی کشور، رزمایش بزرگ صرفه جویی در مصرف آب و برق با مشارکت سپاه پاسداران، وزارت کشور و وزارت نیرو در سطح ملی و استانی با رمز " یا علی ابن موسی الرضا " از یکم تیرماه و در اولین روز از هفته صرفه جویی در مصرف آب و برق شروع شده است.

رزمایش مشترک صرفه جویی در مصرف آب و برق همزمان با سراسر کشور در کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد

مدیر روابط عمومی شرکت آبفا استان اظهار داشت: امروز آب و برق نه تنها یک نیاز حیاتی کشور که یکی از الزامات مهم آبادانی و پیشرفت و البته مقوله ای حساس و تاثیر گذار در امنیت ملی کشور نیز می باشد.

غریبی ادامه داد: وجود حساسیت این دو خدمت مهم در پایداری کشور و البته تداوم امنیت ملی کشور موجب شده تا در سالهای اخیر موضوع صرفه جویی به صورت حساس تر و مهمتر از گذشته در دستور کار باشد و با ورود سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و وزارت کشور بعنوان دو بازوی مهم در کنار وزارت نیرو شاهد تحرک بهتری در این زمینه بوده و رجاء واثق داریم این رزمایش ثمرات و نتایج پرباری در پی داشته و خواهد داشت.

وی افزود: امروزه به واسطه ترویج صحیح الزامات مصرف بهینه انرژی شاهدیم سازمان مهمی همچون سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، صرفه جویی ۳۰ درصدی در مصرف آب و برق را هدف گذاری کرده و برخی شایستگی های ارتقاء مجموعه را نیز منوط به مراعات و رعایت صرفه جویی کرده است که این حرکت، یک نمونه خوب و مدلی موفق از همکاری مؤثر برای مصرف بهینه برای همه دستگاههای اداری است.

مدیر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آبفا گفت: در استان کهگیلویه و بویراحمد در کنار کمک های خوب سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و بسیج سازندگی به اجرای پروژه های عمرانی بخصوص در حوزه های روستایی که خود عاملی مؤثر در حراست از منابع آب است، تدابیر و دستورات خوبی برای صرفه جویی در مصرف آب و انرژی به همه رده ها ابلاغ شده است که کمک مطلوبی برای آبفا به ویژه برای عبور از فصل گرم سال است.

سخنگوی شرکت آبفا استان در حاشیه این رزمایش که با حضور جمعی از مسئولین و مدیران کل استانی، نظامی و انتظامی، بویژه معاونت سیاسی و امنیتی استاندار، فرماندهی سپاه فتح استان و مجموعه تحت امر، مدیران صنعت آب و برق استان حضور داشتند اظهار داشت: این رزمایش محدود به هفته صرفه جویی نیست و قرار بر تدارک و اجرای برنامه های ویژه برای صیانت از منابع آب و انرژی توسط دستگاه های نظامی، دولتی و غیر دولتی است.

علی محمد غریبی بیان کرد: اگرچه استان کهگیلویه و بویراحمد استان پُر آبی است اما یک نکته باید مد نظر باشد که هزینه استفاده از آب های روان در استان زیاد است و با توجه به ظرفیت های مالی و بودجه های عمرانی، بهره‌برداری از بسیاری از ظرفیت های آبی با توجه به شرایط کنونی دشواری هایی داشته و یا خیلی سخت است ولی در این میان مصرف بهینه، آسان ترین، در دسترس ترین راه و ارزان ترین مجاری و مقوله است و توصیه شرکت آبفا در کنار اقدامات خوبی که برای اصلاح و توسعه شبکه های آب شروع نموده، حساسیت مردم در استفاده بهینه از منابع ارزشمند آب است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین